fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har blødd i over 1 mnd!!!! Satte inn kobberspiral slutten av okt'07. Blødde i to uker, så stoppet det, og jeg hadde nesten ingen blødninger. Helt til begynnelsen i januar begynte det å blø masse, og det har holdt på helt til nå! Til helgen skal vi på kjærestetur!! Nei, ingen blødninger takk!!! Noen som har tatt ut spiral pga blødninger, og stoppet det med en gang etterpå, eller blødde det fortsatt? Evt hvor lenge? Håååper noen kan svare meg på dette! Er så desperat at jeg prøver å redde kjærestehelgen med litt kos og ikke bind-mas!!!!
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2008 Ingen???
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Sorry at jeg maser altså, men det er vel umulig at det er ingen her som har tatt ut spiral før...??
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Dytter enda litt til.... *desperat!*
sorlandet Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har ikke opplevd det samme som deg, men jeg hadde kobberspiral, og gikk med intense smerter i magen på og av i 4-5 mnd. Tok ut spiralen og smertene forsvant i samme sekund! Ta kontakt med legen og forklar problemet. Ikke sikkert at kobberspiral passer for deg. jeg skal ihvertfall ikke ha det igjen.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde oxo den spiralen, alt ble normalt med en gang jeg fjernet den.....hadde oxo evindige blødninger....ikke gøy nei!!
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 Takk! Lurer sånn om jeg skal til legen imorgen og få den fjernet? Er redd for at det fortsetter å blør til over helgen, eller skal jeg ta sjansen og håpe at den forsvinner før helgen ? (noe som sikkert er lite trolig....) ja er litt desperat etter sengekos i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå