Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Og jeg tuller ikke! Jenta vår på tre kan holde ut i timesvis med sutring og/eller gråting for den minste ting. Det er ikke bare min oppfatning, de sier også i barnehagen at hun er uvanlig sta. Så er det hvordan jeg best mulig kan takle dette, da. I skrivende stund ligger hun og hyyyyylgriner/skriker i gangen og raser vilt rundt seg fordi hun ikke fikk vinket til pappaen som kjørte for over en halvtime siden.. Jeg prøvde å snakke henne litt fra det, avlede litt, men hun bare skriiiiiker "Jeg viiiiiiiil viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinke" og dytter med vekk hvis jeg prøver å reise henne opp eller ta på henne. Så nå sitter jeg på kjøkkenet og prøver ignoreringsmetoden. Ikke at det nytter foreløpig... Blir gal av å bo med en slik stabukk. Hardt mot hardt funker som regel dårlig, for da blir det en timesvislang kamp jeg jo da ikke kan tape. Er så lei av å bruke tid på dette!!!! Og blir så provosert av den ungen av og til jeg kunne sprekke!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hihi, kjenner meg igjen (men min er ikke SÅ sta). Men, blir utrolig provosert av den stae lille skit-ungen som skriker og kaster seg ned på gulvet... I tillegg har h*n begynt å kommandere skikkelig her i heimen! Hmmm, kanskje h*n har hørt for mye på meg?! ;o) Kom ikke akkurat med så mye råd, men vi er ihvertfall i samme situasjon. Vi får krysse fingrene for at det snart går over )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå