Gå til innhold

Stabukk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg tuller ikke! Jenta vår på tre kan holde ut i timesvis med sutring og/eller gråting for den minste ting. Det er ikke bare min oppfatning, de sier også i barnehagen at hun er uvanlig sta.

Så er det hvordan jeg best mulig kan takle dette, da. I skrivende stund ligger hun og hyyyyylgriner/skriker i gangen og raser vilt rundt seg fordi hun ikke fikk vinket til pappaen som kjørte for over en halvtime siden..

Jeg prøvde å snakke henne litt fra det, avlede litt, men hun bare skriiiiiker "Jeg viiiiiiiil viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinke" og dytter med vekk hvis jeg prøver å reise henne opp eller ta på henne.

Så nå sitter jeg på kjøkkenet og prøver ignoreringsmetoden. Ikke at det nytter foreløpig...

Blir gal av å bo med en slik stabukk. Hardt mot hardt funker som regel dårlig, for da blir det en timesvislang kamp jeg jo da ikke kan tape.

Er så lei av å bruke tid på dette!!!!

Og blir så provosert av den ungen av og til jeg kunne sprekke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, kjenner meg igjen (men min er ikke SÅ sta). Men, blir utrolig provosert av den stae lille skit-ungen som skriker og kaster seg ned på gulvet... I tillegg har h*n begynt å kommandere skikkelig her i heimen!

Hmmm, kanskje h*n har hørt for mye på meg?! ;o)

Kom ikke akkurat med så mye råd, men vi er ihvertfall i samme situasjon.

Vi får krysse fingrene for at det snart går over :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...