Gå til innhold

Smerter i magen, trenger mange svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har regelmessige kynnere, magen blir stram, småubehagelig osv. Så går det over... Men siden uke 25 har jeg hatt ca 3 kvelder med magesmerte. Er i uke 30 nå. Senest igårkveld, da jeg hadde lagt meg fikk jeg plutselig skikkelige magesmerter, kjentes ut som menssmerter bare verre, + att jeg ble litt kvalm.Det holdte på en stund helt til jeg sovnet. Hva er egentlig det? Og babyen var så utrolig urolig da, kjentes ut som ett superparty der nede. Hadde ikke vært i noe spesiell aktivitet igår heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok kynnere, jeg hadde det også forleden, er også i uke 30 og har født før.... Har også hatt svakere kynnere hele veien, men tror nok de tar seg litt opp i intensitet utover i svangerskapet. Men jeg er ingen ekspert altså....

Skrevet

Har ikke hatt direkte smerter..men har hatt en del kynnere og blitt småkvalm på kveldene men det har gått over og ikke skjedd ofte. Kynnere har jeg hatt en del av,å har det ofte nå(er uke 33 + 4) men om du har smerter i magen,anbefaler jeg å ringe føden eller legevakt for å rådføre deg. Ikke noe godt å gå rundt å være usikker og bekymre seg. Bedre å ringe en gang for mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...