Gå til innhold

Tror dere det er farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle til legen med min snart 5 år gammle sønn. Skulle stige ut av min caravelle og det jo litt høyt. Tok en fot ned på bakken og dermed sklei jeg og rett ut med bena og rompa pang rett ned i isen. Ganske hardt.

Jeg spurte legen da vi skulle inn til legen og han var usikker på om det var noe farligt. Om jeg fikk vondt måtte jeg jo dra til legevakten.

Ble litt usikker på om ham har peiling på akuratt dette.

Har gansle vondt i rumpa ja. Datt liksom litt bakpå rumpa om dere skjønner, ellers hadde vel mitt stakkars halebein gått av.

Jeg er tynn og har ikke så mye og falle på.

Jeg kjenner litt liv men ikke så mye.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da står jo i alle bøke og på internett at ungen e godt polstra. Så e vanskelig for oss og sei. men viss du e bekymra, så ringe du føden. Du kan jo spør om dei trur det e farlig for den del :) Dei får jo betalt for å hjelpa bekymra gravide ;)

Skrevet

Jeg trur ikke det er farlig for bebin, den ligger meget godt der inne, men du kommer sikkert å ha veldig vondt i rumpa..... Hadde jeg vært deg skulle jeg se natten ann og heller ringe legen hvis du vondt fremover. Kan jo være slik at du fått en liten sprekk i halebeinet eller hadde tengt deg en tur til kiropraktorn.

Skrevet

Var en eller annen her inne som svarte at de enkelte ganger sjekket de som falt hvis de var redd for at morkaken var løsnet. Det vil jeg tro at du merket! Tror det blir en del blødninger av det. Ta deg en telefon til føden, de vet sikkert om du bør sjekkes.

Skrevet

jeg datt oxo idag å gikk til legen etterpå å alt var helt fint=)han sa at hadde d skjedd noe med morkaken så hadde man merket d fort med at man får veldig vondt i magen å begynne å blø..så lenge man kjenner liv så burde alt være greit men føler du deg usikker ville jeg ringt føden å hvertfall hørt med de om hva de mener..men tror ikke du trenger å være bekymret for skal mye til før noe går galt når man ramler..babyen er veldig godt polstret inni magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...