Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 utenfor tema, eller er det det? hm. uansett, har noen opplevd brennende smerter nedover leggene? er kun plaga med det på venstre legg. startere fra like under kneet, og går ned til ankelen.. kan det ha noen sammenheng med leggkramper? er en god stund siden jeg hadde krampe i leggen sist. får vel legget til at jeg er 30+0 idag. har prøvd å lete på nettet, men ikke funnet noe. det er sikkert ikke farlig, men det er iallefall veldig ekkelt..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hvor vondt er det? Er det veldig smertefullt? Jeg har nemlig to venninner som har hatt blodpropp i leggen. De sa det gjorde veldig vondt. Vi gravide er jo ekstra utsatt for det. Jeg hadde spurt legen min for å være på den sikre sida.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 det er ikke leggkrampe da? : Vet mange er plaget med det i svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg får ta en telefon i morgen da. det er ikke smertefult, bare ekkelt. er jo som om noen heller varmt vann nedover leggen, bare at det er innvendig..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 nei det er ikke som leggkrampe. iallefall ikke som leggkrampene jeg har hatt tidligere.. jeg kan få disse strømningene når jeg går og når jeg sitter iro.. det er ekkelt, ikke direkte vondt. men jeg får ringe lege i morra. lurer jo veldig på hva dette er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå