Gå til innhold

Råd angående sykemelding (samme som 2. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 19 nå, og er så sliten at jeg tidvis er helt utkjørt. Jeg har en krevende jobb på en ungdomsskole, jeg elsker jobben min og har svært dårlig samvittighet for å være borte. Samtidig som jeg vet godt at jeg ikke klarer yte mitt beste akkurat nå..

Jeg har ikke vært en av de som har spydd i ukesvis, men har vært kvalm, mye kvalm og uvel og hatt fryktelig intens hodepine. Jeg pinte meg gjennom tiden før jul, og var ikke borte fra jobb.

Kvalmen har gått over nå, men sliter fremdeles mye med hodepine, og er sliten...Også sover jeg dårlig om nettene.. I tilegg til dette så må jeg ha et dårllig immunforsvar, for jeg får alt! Ingen bakterier går forbi meg, om det er omgangsyke, influensa eller hva.. er sjelden fryktelig syk og sengeliggende, men er hele tiden litt syk, og dette tærer fryktelig på. For tiden hoster jeg.. MYE! Hoster til jeg spyr... I natt har jeg vært våken med verk i bryst og rygg, rett og slett av hosting..

Er det nå sånn at det er på tide med en sykemelding? Kan jeg gjøre dette med god samvittighet, selv om jeg "bare" er gravid????

Jeg skal bli mamma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykemeld deg for en periode også har du mer å gi når du kommer tilbake. Grusomt å gå på jobb å bare være halveis. Legg vekk den dårlige samvittigheten og tenk at du gjør en bedre jobb siden hvis du passer på deg selv nå.

Jeg ønsker meg alltid en kassajobb når jeg er syk, hater å være borte fra jobben min. Føler det er så mange det går utover:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...