Gå til innhold

Alva!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er kvasi-libra kuren for noe og hva er fiberplate?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvasi-libra kuren er at jeg følger deler av noe som heter Libra-kuren ;-) Jeg har aldri gått på kurs og vet ikke hele prosessen, men kjenner til hovedprinsippet (mange venninner som gikk på den, på kurs, alle med utrolig bra resultat). Har skrevet litt om den i svaret til sentralstøvsugeren :-)

Skrevet

Bare hyggelig :-) enkleste måten å gå ned i vekt på som jeg har vært borti siden jeg er en som er veldig glad i brødmat og nærmest får frysninger over endel av slankemiddagene og slikt. Prøver bare å spise litt mindre middag og ha masse grønnsaker eller salat til, men spiser ellers som før der, dvs også taco, pizza osv innimellom :-)

Skrevet

men holder du vekten nede og eller går du opp igjen når du slutter?

Har tatt av 12 kg etter siste mann bare på og kutte ned på brød og spise mindre, men nå har det stoppet helt opp...

har 5 kg igjen og de sitter bom fast=( =)

Skrevet

Jeg vetigrunnen ikke helt. Jeg gikk ned 6-7 kg i forfjord vår/forsommerog så begynte jeg å spise mer vanlig igjen, da holdt vekten seg, men så ble jeg gravid igjen på høsten, og da gikk jo naturlig nok vekten oppover igjen, hehe... Så den biten har jeg ikke fått prøvd skikkelig ut, men vet ene venninnen min har holdt vekten ganske bra nede selv om hun spiser vanlig igjen nå.

Skrevet

da skal jeg løpe på butikken og kjøpe fiberplater eller hva det het. så prøver jeg igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...