Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har alltid vært ganske "snill" her inne på kranglesiden, men nå har jeg begynt å få en ond side som stadig oftere trykker på anonym knappen... Så jeg kan være litt ufordragelig. Flere som har det sånn? Med uvennlig hilsen ufordragelig:
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Signerer denne. I tillegg er jeg ALLTID snill in real life, så her får jeg ut all min aggresjon. MOAAHAHAHAHAAAAA!!
Ikkelektuell Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Om det er mange som har det sånn? Trengte du virkelig å spørre om det? Din 'onde side' er kanskje også en smule dum?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Herregud, så er det på an igjen. Det skal alltid antas at noen er idioter her inne. Dersom jeg ønsker å være litt ond anonym her inne, så betyr ikke det at jeg er idiot!! Jeg har forresten 126 i IQ så helt dum er jeg ikke.....Men litt ond i ny og ne..JA!!!
Ikkelektuell Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Nå var det ikke meningen å fremstå som om jeg antok noe, for det er opplest og vedtatt at dette stedet kryr av idioter. Hovedinnlegget fungerer utmerket som bevis for at du er en slik. IQen din fungerer derimot ikke som bevis for noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå