pgpia_ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Lurte bare på en ting. Jeg våknet i mårrest å kjente smerter i skambeinet. Føles ut akkurat som når man har duttet ned på en sykkelstang eller noe sånt. Sperten er dær hele tiden, om jeg står eller sitter, men verst når jeg går. I tillegg har jeg noe som føles som gangsperre (dette har jeg hadd i mange uker). Jeg er i uke 34 om det skulle ha noe å si. Det jeg lurer på er hva disse "dette ned på sykkelstang" sertene er??? Ikke noe behagelig, akkurat som det er ondt inne i skambenet. Takker for svar
Tasso Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Trur det e bekkenløsning... Eg har veldig vondt i skambeinet og slite med og ta på meg bukse og sokker. For det gjør veldig vondt når eg løfter beina. Kjenne det og når eg går, og når e umulig å kave seg opp fra gulvet uten at det gjør vondt...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Dette høres ut som akkurat de samme smertene jeg har/ hadde... Legen sa at dette er Symfyseløsning, noe lignende som BL, men en mildere form siden den er foran og ikke i ryggen/nedover beina. Dette vil gå over når fødselen er over, så jeg øyner lys i tunnellen! Det eneste som hjalp meg var å ligge rett ut på sofaen, alt annet gav et press på skambenet som utløste slike smerter. Er 100 % sykemeldt akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå