Gå til innhold

Den beste dypvogna som finnes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ut og orientere meg i barnevogn-jungelen igjen siden baby nmr 2 er på vei. Og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hadde Teutonia Mistralen med nmr 1, men den vil jeg ikke ha igjen. Så... Hva mener dere er den beste og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en hav av vogner, og den jeg syns var best med tanke på selve bagen er Peg Perego.

En kjempe lett vogn, og stooor og god bag. Jeg elsket en vogna, så solgte jeg den :( STUPID!!!! Arrrrg.......

 

Jeg venter på nr 3, og er på utkikk etter samme vogn :)

Skrevet

Hva som er best, det aner jeg ikke. Men jeg er veldig fornøyd med min Emmaljunga duo edge:-) Stor og god bag, men litt tung vogn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er VELDIG fornøyd med min duo edge ;o) Kjempegod og trille synes jeg. Litt upraktisk i byen og slikt, kanskje, men for meg som må gjennom en liten skog for og hente eldste i bg, så er den superduper! Også er den så fiiiiin :D

Skrevet

simo duo

helt fantastisk. savner bagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...