M by M Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Må ut og orientere meg i barnevogn-jungelen igjen siden baby nmr 2 er på vei. Og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hadde Teutonia Mistralen med nmr 1, men den vil jeg ikke ha igjen. Så... Hva mener dere er den beste og hvorfor?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har hatt en hav av vogner, og den jeg syns var best med tanke på selve bagen er Peg Perego. En kjempe lett vogn, og stooor og god bag. Jeg elsket en vogna, så solgte jeg den STUPID!!!! Arrrrg....... Jeg venter på nr 3, og er på utkikk etter samme vogn
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hva som er best, det aner jeg ikke. Men jeg er veldig fornøyd med min Emmaljunga duo edge:-) Stor og god bag, men litt tung vogn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er VELDIG fornøyd med min duo edge ;o) Kjempegod og trille synes jeg. Litt upraktisk i byen og slikt, kanskje, men for meg som må gjennom en liten skog for og hente eldste i bg, så er den superduper! Også er den så fiiiiin
blittmamma07 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 simo duo helt fantastisk. savner bagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå