Ellabella* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Skal kjøpe en bærbar nå... Sitter mest på internett og bruker photoshop, også liker jeg å se filmer på data. Har alltid vært en pc-dame ;-) Men nå blei jeg litt usikker gitt! Hva er best?
Gjest irismor Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Mac Sitter selv og prøver å finne en ny laptop. Har veldg lyst på en mac men hadde ikke tenkt til å bruke så mye penger på en pc akkurat nå.
BettyBoob Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg sverger til mac mac er jo best på bilderedigering da!
Ellabella* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Hvor mye ville dere betalt for en mac da?
blittmamma07 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 mac, helt klart. som grafiker kan jeg ikke si annet. desverre er det jo ganske mye dyrere for mac så jeg hadde nok vurdert PC også. Spørs på bruken.
BettyBoob Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 trenger ikke bruke mer enn 10000, min koster ca det tror jeg (har lagt inn mer minne senere). men det er en eldre modell og selges ikke lenger, det tilsvarende blir macbook søk på apple.no for å se!! skal du ha mer lagringsplass koster det mer.
(0_o) Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Mac, definitivt etter hva du skal bruke den til. På westerdals reklameskole i oslo bruker elevene bare mac.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Mac, spesielt dersom du skal jobbe med bilderedigering på den. Det går fortere da mac har litt annen prioritering av kapasiteten på sine duocore prosessorer:) Jeg har aldri brukt noenting annet (kun under tvang:p) Sverger til mac, det sammen gjør min far, mann, svigersmor, svigerfar, svigersøstrene (alle 4!) og svogeren:) Så mitt svar er det vel liten tvil om at blir; kjøp deg mac! Vil du sjekke priser så ligger de på www.apple.no, det er ikke priskonkurranse på mac, og de koster det samme på Elkjøp som på Humac:)
Ellabella* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2008 ok, får sjekke ut litt mac info da....Takk for svar :-)
mayaya Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Mac! Vi har to ganske så nye macer i huset og en like ny pc, som står pent til pynt gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå