Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bygget dette i det siste? Evt med mur/leca et godt stykke opp og så tre øvers i "2.etasje" om dere skjønner hva jeg mener? Har kikket litt rundt og synes det er så dyrt... Hva har dere betalt og hvor mye har dere gjort selv og evt hvor lang tid tok det? Ser for meg at vi kan mure selv, men bør få støpt plate og hjelpt til å sette opp takstolene osv. Vil ha en enkel dobbeltgarasje med lavt tak (bruke ene delen som bod).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk opllyst at man måtte regne 70-150 tusen på enkel- dobbel garasje.

Skrevet

Ja takk til 70 000 kr, hehe... Har fått et pristilbudt på 175 000kr på ferdig oppsatt garasje, da trenger vi ikke løfte en finger selv, 120 000kr for bare materiale og det synes jeg var dyrt! Har kikket litt på divers hjemmesider, men det står jo sjeldent pris og når det står er det jo bare for selve byggepakken, støpt plate, evt grunnmur osv er jo ikke inkludert...

Skrevet

Vi fikk en fiks ferdig dobbel garasje med halvvalmet tak, uten innredet "loft", for 140.000,- hos Grimstadgarasjene, ferdig satt opp og inkl. elektrisk port (det med porten er jeg litt usikker på nå, men mener den er med i prisen). 3 dager tok det, men da var ringmuren allerede på plass.

Skrevet

*kremt* Holde deg fast! Garasjen vår kom på den nette sum av 400 tusen

Skrevet

400t?!?!? DET må jo være med innlagt vann, varmekabler, plass til "noen" biler osv, eller?!? Hi hi ;-)

Skrevet

Nope dessverre ingen spesiell luksus! Litt stor dobbelgarasje i betong, men det er flatt tak og vi skal ha plenen vår oppå, det kostet endel. Dessuten er den sprengt inn i terrenget og det var heller ikke billig :( Garasjen er i grunnen ganske så stygg!

Skrevet

Steike, det var dyrt! Likte bedre den over her til 140 000 kr... Men, vi har egentlig "bare" 100 000 kr å bruke så vi må nok belage oss på å gjøre mye selv, men akkurat det er vi igrunnen ganske flinke til da, har bl.a laget grunnmuren til huset selv :-)

Skrevet

Ja, har kikket litt her :-) Men de er litt i dyreste laget fordi vi må ha mur/leca et godt stykke opp på 3 av sidene, ene siden hele veien pga at den skal stå inntil jord. Men de var fine da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...