*tornerose* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Og evt. hvor lenge har dere tenkt å holde det hemmelig??? Jeg er bare 5 uker på vei, men har bestemt oss for å holde det skjult lengst mulig. Grunnen til dette er at ved begge mine forrige svangerskap fortalte vi det med en gang jeg testet positivt... og da syntes jeg tiden gikk så seeeeeinnnt!!!!! Hva med dere? Tror dere at dere klarer å holde dere lenge? Er ikke lett, jeg vet :-D hihi
Happy happy:) Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er i uke 8 nå, og vi har ikke fortalt det til noen enda. Har tenkt å vertall vente til første legebesøk i uke 10. Men tror vi holder det skjult til uke 11-12. Da er man vertfall trygge på att det mest sannsynlig går bra. Tiden går fryktelig sakte fremover nå....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 er i uke 9+1 og har kun fortalt det til mamma og noen venne som har barn/skal ha barn. resten tar vi når vi har snakka med lege og ikke aller minst svigers;) da kan heller andre få vite det. men samboer vil helst at vi venter til uke 12. jeg har jo lyst til å si det til alle hehe.. arbeidsgiver er jeg mindre gira på men må jo si det en eller annen gang,..
Trulte troll Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er i uke 7 nå, og vi har heller ikke sagt noe. Tenkte vi skulle vente til etter første kontroll, eller etter uke 12. Det er kjæresten min som har størst vansker med å holde på hemmeligheten. Han har så lyst til å rope det ut til hele verden :-) Både gruer meg og gleder meg til å fortelle, jeg. Gruer meg mest til all oppmerksomheten som jeg vet kommer. Særlig på jobben... Blir gøy å fortelle det til venninnene mine som er et par mnd. lenger på vei :-) Og så håper jeg mamma overlever nyheten... Gruer meg litt til å fortelle det til henne også. Men det går nok bra :-) Lykke til, alle sammen!
tbe/baff Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 hei, er i uke 8, tenkte vi skulle vente til uke 12 selvom det er utrolig vanskelig. orker nesten ikke være sammen med venner for jeg har så lyst til å fortelle det..hehe
dare Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er i uke 10 (tror jeg). Skal på UL på onsdag for å bestemme termin, så dagen etter tenkte jeg mamma skal få nyheten. De andre må nok vente ei uke eller to til. Har tenkt å lage en t-skjorte til jenta mi på 4 år. Der skal det stå: "Jeg skal bli storesøster!" He he...det kan bli gøy!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Er 10+3 idag. Fortalte foreldrene og søskene mine i lørdags. Blir å fortelle svigers neste gang vi ser dem
temine Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Vi skal holde det hemmelig så lenge det går mtp magen. Er så herlig å ha en slik hemmelighet bare vi to synes jeg:) Jeg ble fridd til på morsdagen da, så vi kan fortelle det istedenfor:)
*tornerose* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 Ja det er sinn sykt vanskelig å holde igjen og jeg er kun 5 uker liksom. Hvordan skal dette gå??? Var hos mamma i dag og hadde såååå lyst å fortelle d, men klarte å styre meg.... Skal på jentekveld med noen venninner i morgen og de er begge gravide så da blir jeg virkelig satt på prøve.... men jeg SKAL vente... :-) Hei igjen Temine :-) Og gratulerer med frieriet :-) Skikkelig fin morsdag du fikk da. Ja da har dere i alle fall en annen gledelig nyhet å formidle :-D
temine Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk:) Var veldig fint ja, og det artigste var når vi spiste frokost og tulleruska sa : Æ syns du og pappa ska få en baby æ Lykke til med ventetiden da, jeg gleder meg til å fortelle det så sent som mulig;)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Er 11 uker på vei og har fortalt det til et par venninner + sjefen på jobb (måtte det for å få arbeidet litt tilpasset). Skal si det til foreldrene mine om en ukes tid, prøver å vente med resten til i uke 17-18, etter at vi har vært på ultralyd, viss ikke magen avslører meg før den tid da.....
GuttemammaTilTo Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Hei:-) Jeg er 5 uker på vei og har ikke fortalt noen det. var skikkelig vanskelig på jobb i dag da jeg pleier å snakke mye sammen med min nærmeste kollega om dette siden vi var slitere begge to. Klarte såvidt å holde meg, og jeg vil ikke si noe før jeg har vært på første legevisitt hvertfall. skal i uke 6-7. Jeg kommer ikke til å vente lenger enn 8 uker tror jeg. Kjenner jeg meg selv rett da... Blir en spennende tid vi har i vente!
*tornerose* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 Ja det blir en spennende tid fremover, det er helt sikkert :-) Jeg er også 5 uker på vei :-) Jeg er helt sprekkferdig til å fortelle det, spes. til mamma og et par venninner som er gravide..... Det er ikke fordi vi er redd for å miste vi ikke forteller det for om det skulle skje så er jeg veldig åpen og kommer nok til å å fortelle de nærmeste om det. MEN det er det at jeg synes det er så tidelig enda også føler jeg at tiden kommer til å gå enda seinere hvis alle vet det. Da blir det jo masse spørsmål hele tiden på hvor langt du er på vei. Jeg har i alle fall den erfaringen med mine 2 andre svangerskap da jeg fortalte det med en gang 2 streker lyste mot meg :-) Så da får vi se hvor lenge vi klarer å holde oss (mannen min klarer det nok uten problemer, det er verre med mg) :-D Tvi tvi alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå