VerdensLykkeligste Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 til babyen kommer? Vi har kjøpt: -vogn -bilsete -tre-lekegrind (som vi har fått, skal males opp igjen) -stellebord med "badekar." (den har vi også fått, og skal males)' -vippestol Kjøpt en del klær i str 50, 56, 62 og 68... -vi mangler en sprinkelseng og en reiseseng.. Og sikkert mye mer som jeg ikke helt kommer på nå.. Er det noe mer dere vet om som kan være nyttig å ha før babyen kommer?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vi har kjøpt: -vogn -bilstol -seng -madrass -dyner -sengetøy -leker -kluter -smokker -ammepumpe -vippestol -stellebord -vugge -vuggemadrass -masse klær -stelleveske -håndklær -stelleprodukter -tåteflasker -lammeskinn -lammeskinnspose -tepper og sikkert mye mer... og sikkert mye vi ikke trenger... men vi har kost oss masse med shoppingen!
VerdensLykkeligste Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 så nå at det var noe av det du nevnte som jeg har kjøpt. Gjerne flere innspill fra flere, Skal på ikea på lørdag, kanskje jeg også finner noe nyttig eller "unyttig" der også... det er gøy med shopping... koser meg ekstra bår det er ting til babyen
nr 4 er her<3 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 vi har kjøpt: vogn seng stellebord sengetøy vippestol bleiebøtte uro kluter masse tøy tepper sengehimmel sengebeskytter flaskevarmer bilstol stelleveske babycall har sikkert glemt noe hehe...vi mangler fortsatt noe men d tar vi etterhvert=)er så gøy å handle inn forskjellig babyting=)
*tybber* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Vi har: vogn "huske" babygym babycall bilstol sprinkelseng ammepute leke/krabbe-matte vugge vognpose Så skal vi få vippestol og brystpumpe av søstra mi. Stelleveske skal jeg bestille på nettet. Mangler bare madrass og diverse sengetøy og stelleprodukter, samt kluter osv. Men det tar jeg litt senere! =P
*tybber* Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jo, og stellebord skal vi kjøpe på Ikea i mars engang! ;o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Kjøpt: Bilstol med base Badebalje Stellematte Stelleprodukter/bleier/kluter/håndkler Litt klær i str 56 Fått: Vogn Seng Dyne / pute 2 stk vognposer, en tykk og en tynnere Endel klær fra vi selv var små Lånt: Babygym Vippestol
lykkelig familie på 4:) Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 vi har kjøpt: - vogn - bilsete - sprinkelseng med himmel - vugge - stellebord med stelleunderlag og badebalje - baby call - sengklær - tepper - kjøpt og fått masse klær - sauskinn - gyngestol - koseklut - dunpose - fått bleiebøtte fra reflex - smokker og et par tåteflasker - stelleprodukter - litt utstyr til rommet hans - 3 tepper - uro - håndduker, vaskekluter og gulpekluter - reiseseng - babybok - ammepute - øretermometer Skal kjøpe lekegrind, vippestol og scrapbooksett, og evt brystpumpe hvis behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå