MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Den sto på kottet og ropte på meg så nå klarte eg ikke vente lenger..hehe=) Er bare 25 +2, men greitt å ha en plass å sette div oppi syns eg...og så er det jo ikke såååååå lenge igjen...15 uker idag! Gleder meg til å vaske klær og legge de i kommode=) Tenkte eg skulle vente med det til etter 3D ul om 2 uker slik at vi kan få bekrefta at det er ei jente i magen... Gleder meg sånn=)=)=)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Åhh! Jeg har også så lyst til å begynne, men jeg har ikke kjøpt senga ennå. Tenkte jeg skulle vente til jeg har fått engangsstønaden først. Men det hørest skikkelig koselig ut da:) Jeg har satt opp vogna på kottet, så den står bare og venter på gutten
Lille Luna Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Det er jo så gøy å planlegge og ordne til babyen kommer, så jeg skjønner godt at du ikke greier å vente. Jeg har skrevet laaange huskelister over alt som må kjøpes inn og ordnes til den lille i magen kommer. Det er så artig synes jeg, og jeg gleder meg til å sette igang! (selv om det er samboeren min som må ta de tyngste løftene og montere det meste...og male)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå