glad_mama Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er det noen som har det samme? i tre dager bare jeg bare levd paa pommefrites og cola og juice.... ikke helt bra, men har ikke lyst paa noe annet...
Lilla81 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde det også sånn en periode:) Jeg tenkte som så at det er bedre at jeg spiser det jeg klarer å få i meg enn å ikke spise, så synes ikke du skal tenke på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå