Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Dere som har bebiser som ligger i seteleie, har de ligget slik hele tiden, eller har de også ligget med hodet ned når dere har vært på kontroller?? Har jm hatt problemer med å kjenne hvordan barnet ditt ligger? Jm har ikke kunnet kjenne dette på meg noen gang, er nå i uke 36 og skal på ul denne uke (førstegangs) for å sjekke leie på barnet. Hva annet enn leie ser hun på på ul? Lurer på hva som skjer videre dersom jm får bekreftet mistanken om at barnet ligger i seteleie, noen med erfaringer?
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Snuppa mi lå med hode ned i åtte uker før hun bestemte seg for å snu seg til seteleie i uke 37. Dagen etter at jeg fikk konstatert seteleie ved ultralyd var jeg på sykehuset og fikk snudd henne. Nå er det 12 dager igjen til termin, og hun ligger fortsatt med hode ned. Vet at ikke alle sykehus praktiserer snuing. Det var en ubehagelig opplevelse, men jeg synes det var verdt det for å slippe en setefødsel. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå