Gå til innhold

Jeg skal fri...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Litt nervøs, håper han svarer ja:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fridde til min kjære:):)

 

Da vi var i tyrkia 9 mai 06.

Kjøpte ringer osv å hadde de klare.

Laget et hjemmelaget kort der jeg skreiv mye søtt til han og om mine følser for han..

 

Å da skreiv jeg midt inni koret: vil du gifte deg med meg??

Med ringene hengenes i kortet:)

 

Det fikk han på morgen... skulle jo egentlig gi han det på kvelden.. da jeg hadde ordnet bord på restauranten der vi bodde.. med roser på bordet,champagne osv.. hehe.. men jeg klarte ikke vente til kvelden.. hehe..

Jeg viste han sa ja.. å kjørte bare på:)

Jeg rakk å fri før han:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...