Gå til innhold

Forlover papirer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i papirer som forloverene må undertegne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva fungerer ikke? siden? søk på google.no og forlovererklæring, da skal det komme opp..også kommer det i word så du må printe det ut selv...

Skrevet

DA fant jeg det.

Tusen takk Forlovet:)

Skrevet

Eh... hvorofr har jeg stått som anonym? aldri signa med anonym før jeg.. blah..

Men men..

De papirene.. de skal bare skrives under så sendes til kirken? el komunen?

Har ikke helt satt meg inn i dette enda:P

Skrevet

bare hyggelig...mine papirer ligger ferdig utfylt allerde, skal levere de tidligst april..hehe...nesten ikke spent...tihi...lykke til da:)

Skrevet

Takk:) Ja jeg må ha med mine papirer når vi skal på bryllupsseminar i mars:) giter oss 7juni.

Men jeg har to forlovere.. må de fylle ut et hver?

Hva gjør jeg med brudepikene.. må jeg si ifra til kirken?

Skrevet

jeg har å to forlovere men kun en skal signere på papiret...seminar? hva gjør dere der? skal dere ikke på prøve time i kirken? vi skal ha møte med presten i april..regner med at det kommer endel info der og mulghet for å spørre om en del ting...

Skrevet

tror de skal sendes til kommunen...også fikser de det videre..tror jeg..ihvertfall det de i kirken sa til meg hvis jeg husker riktig..

Skrevet

Det var et tilbud vi fikk i posten. hehe.. veit egentlig ikke selv hva det er..så det ikke var i kirken vi gifter oss i..men alle de 3 kirkene skule ha seminar i den ene kirken..skal hente papiret og lese.. hehe

Er sikkert info osv bare.. å sikkert mange som har en del å spørre om..

Jo skal vel ned i kirken og:) på prøve time:)

Skrevet

I skrivet står det: vi skal gå gjennom vigelseritualet og fortelle om de valgene dere kan gjøre når det gjelder tekster sang og musikk. de vil spille eksempler osv..

så serverer de lunsj så vi kan hilse på prestene.

så noen som vil holde kåseri ?? hva er det?

kåser rundt tema hvordan få kjærligheten til å vare.

Hm.. har jo egentlig alt det med sang osv klart så veit ikke om det er noe nødvendig å dra... er jo ikke i kirken vi gifter oss i engang.... hm..

Skrevet

blir litt utenom temaet her men...

sett på profilen din, såååå utrolig søt liten gutt du har eller dere har og så nydelig mage du hadde når du var gravid;) veldig misunnelig da.....vi har lyst på barn vi å men venter til etter bryllupet...høygravid på dagen er vel ikke det beste...:)

Skrevet

Takk:) Jeg var ikke stor.. syntes alle hadde sååå fin å STOR mage.. utenom meg.. jeg hadde jo såå lyst på diger mage.. hehe

Ja han er kjempe nyydelig.. Bare smiler og er blid heeeeele dagen:)

Har lyst på en til vi også.. planlegger, men prøver å vente til etter sommeren så vi er ferdig med bryllupet:)

Ja høygravid på dagen hadde ikke vært noe for meg..

Å utdrikkingslaget, bryllupet, bryllupsreisa osv.. er jo alkohol i bilde her da:P hehehe

Men men.. skjer det så skjer det.. men slutter ikke på pilla enda da..så venter litt til:)

Har dere ikke barn fra før?

Skrevet

jeg synes du var veldig passe søt og sto mage;)

nei vi har ikke barn, bare en hund og en katt...stort hus, dobbel garasje og to stasjonsvogner, så vi har alt klart egentlig da HAHAHAHA.....bare bryllup igjen å så kommer barn...sitte å ser på mager og fødsler og ting hele tiden omtrent, begynner å bli litt gal i hodet mitt tihi...men det er vel gjerne sånn kanskje..??

Skrevet

Ja det er det:):)

Hehehe

Har jo alt dere må ha så mangler jo bare babys dere nå:)

Akkurat samme som oss bare dere mangler baby:)

Katten har vi ikke mer men har enda bikja:)

Kjempe gøy med barn. Dere har myyye å glede dere til når den tiden kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...