Gå til innhold

Middag idag da jenter?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det pølse, chips og salat. Mandag og lite med ideer. Får bli noe sunnere imorgen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taco! Kan ikke huske sist vi hadde det her i huset..

Skrevet

Her blir det wok med svinekjøtt og fullkornsris...

Tar ikke mer enn 10 min å lage, alt dreier seg om tid...:=)

Skrevet

Idag skal jeg ha noe herlig enkelt, men veldig godt.

Pyttipanne i fløtesaus med en spiseskje ripsgele i...Det er knallgodt!

Ikke like kjekkt å lage kjøttkaker ol når man bare skal lage til seg selv :)

Skrevet

I dag skal vi ha wok, nudler og svinekjøtt til... Enkel og god mat... I morgen blir det fisk!

Skrevet

Idag blir det nok fiskeboller i hvit saus. Nam =)

Skrevet

Her blir det lapskaus etterhvert....

Skrevet

i dag har vi spist jegergryte med elgkjøtt, ananas og tyttebær med ris ved siden av. Smakte nydelig:-)

Skrevet

Sambo står og lager risotto til oss nå... Sulten- og det er veldig godt!!

Skrevet

Genialt med en slik tråd! Keep it coming! Er ikke så lett å finne på noe til middag alltid, og da synes jeg det er greit å gå inn på disse trådene, enten fra dagen før eller samme dag! Får alltid en ide fra dem! :-) Men i dag blir det middag ut fra fangsten min mann fikk på sjøen igår: fersk torsk med poteter, gulerøtter og smeltet smør! Naaaaaaaammmmmm!!!

Skrevet

Lasagnen står i ovnen... Veldig greit med mat som nesten lager seg selv når man er småkvalm...

Skrevet

Helt enig, disse trådene er geniale....

Å du gjorde meg virkelig misunnlig med din middag idag :-)

Skrevet

Risengrynsgrøt.

Populært hos barna og glimrende for min halsbrann :-)

Skrevet

Her ble det ordentlig hjemmelag lapskaus idag. Fikk så veldig lyst på det, og sambo også. Så har kokt kjøtt i noen timer, og det ble veldig godt!

Skrevet

Ferdiggrillet kylling,ris,hjemmelaga saus og salat....Var kjempegodt!

Skrevet

Idag har jeg og lillemor spist kokt potet, stekte karbonader og erterstuing. Deilig med potetmiddag :)

Og til kvelds skal jeg lage pizzahorn til mannen min kommer hjem fra Nordsjøen :D

Skrevet

skulle egentlig ha risengrynsgrøt...har så halsbrann og grøt var supert i dag, gleda meg sånn!! Men neida...er helt i tåka om dagen og hadde glemt sukker..1 mil til butikken så nei..brødskive med gulost blir det her..menmen..ferskt brød da*fnis*

Skrevet

jeg har laget innbakt ørret idag... vi har 1årsdag idag og termin 14feb, tenkte det var vært å feire:)

Godt å nyte litt tid med hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...