JourNatalie Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Jeg studerer journalistikk på 1.året og har en skoleoppgave om å lage en featurereportasje.. Dette er bare for skolebruk, men jeg valgte å skrive om unge mødre..=) Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt med denne oppgaven, blir bare å snakke litt med meg, og evt. ta noen bilder. Jeg bor i Oslo, så helst dere fra området der da.. Hadde hjulpet masse!=) Send meg gjerne mail på [email protected], så kan vi snakke og svare på evt. spørsmål..
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kan godt svare på spørsmål, men bilder er egentlig ikke aktuelt.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg bor i oslo og kunne godt tenke meg å være behjelpelig med å svare på spørsmålene :-)
JourNatalie Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Kjempeflott!=) Hvis du bare skriver til meg på den mailen jeg oppga der, så kan jeg fortelle litt åssen jeg ser for meg oppgaven skal være og sånn?=)
C&E<3 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 kan gjerne svare på noen spørsmål jeg også=) er 18 med en liten jente på 6 månder. sender deg en mail jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå