hmmm? Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Ja, jeg vet at det er mange som skriver det, men for en deilig følelse det skal bli i morgen å faktisk ha passert disse 100 dagene og bare ha et to-siffret tall igjen ) noen andre som bare har 100 dager igjen?
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 kommer etter om "hele" 9 dager!! helt enig med deg at det kommer til å føles godt og kun se et to-sifret tall..jippi:)
hmmm? Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 åååå, så stor og fin mage du har... ble nesten litt misunnelig på deg nå jeg... Sånn vil jeg også ha hehe... jaja, min popper vel frem etter hvert )
Lillegulle<3 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har også 100 dager igjen idag ;) Burde jo feiret hehe
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Heia.... 100 dager i morra... Tjohei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå