Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er det ok eller? Eller er det heilt feil å kjøpe slike sko til en 2 åring?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Ungen min fikk sånne av min tante.. Hun bruker de litt innimellom, men det er ikke sko med riktig og god nok støtte til det daglige, men innimellom er det helt greit.
kat75 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Sønnen min (snart 3) har Crocs, og bruker dem av og til hjemme, men til daglig (innendørs bruk i barnehagen) har han skikkelige sandaler med remmer over vristen. Jeg jobber selv i barnehage og ville ikke anbefalt Crocs til såpass små unger til daglig bruk, de faller lett av og det er fort gjort å tråkke over, de sitter ikke spesielt stødig. Passer nok best for voksne - jeg er veldig glad i mine
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 tulla har noen par av de men bruker de sjeldent. Hun blir så "snublete" av de. De blir for klumpete, liksom.
yasmina Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 her gaar ungene nesten bare i Crocs, baade minsten paa 20 mnd og eldstemann paa nesten 3. Begge elsker skoene sine og nekter aa gaa i noe annet
mammmamia ** Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Synes det er helt supert jeg! De er anatomisk veldig gode for beina og ryggstillingen :-) Sønnen min på 4,5 år har brukt sine i snart 2 år og elsker dem..! Han vil helst sove med dem om natten, og kan gå i mange timer med dem ute om sommeren, i motsetning til vanlige sko/sandaler/tøfler som blir klamme, gnager osv... Snuppa på snart 2 år fikk sine første crocs før jul, da hun var litt over ett år - helt fantastisk gode sko/tøfler!
mammmamia ** Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Lillemor har Mary Jane-modellen, den har vriststropp også, så sitter som støpt! Den kan også brukes av gutter, sitter ikke så løst på foten da..! Nå skal det sies at snuppa ofte stjeler storebror sine vanlige crocs og løper rundt i dem, så de funker fint de også altså! :-)
Cat.68 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Disse har datteren min i barnehaen og hun elsker de. De i barnehagen mener dem er suuper for barneføtter. Hun har en annen type her hjemme. http://shop.crocs.com/pc-106-4-kids-crocling.aspx?reqid=106&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear§ion=products
likkjepetra Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Her brukes det også croks. Jenta mi elsker å gå i dem. Sitter kjempegodt på foten. Hun fikk sine første når hun var 1,5 år og brukt de i barnahegen hele tiden. Nå er hun 2,5 år og fikk et nytt par til jul. Kjempestas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå