Gå til innhold

Flere med barn som elsker støvsugeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir jo helt fra seg av lykke hver gang jeg støvsuger (noe som er ofte), krabber avgårde i full fart etter og skal opp på den, prøve å smake på den og jeg vet ikke hva..

Voho, støvsuger er fint altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jent mi på 16mnd blir helt rabiat når jeg drar frem støvsugeren...da skal HUN støvsuge,dermed basta!! :)

Skrevet

Ja, begge mine har vært veldig begeistret for støvsugeren. Nå er eldste på 3 år ikke så interessert lenger, men han var det da han var 2 år ;-)

Skrevet

Ja min gutt har likt den veldig godt siden han kunne krabbe (og kanskje før også?, han kom etter og klatret og styrte fælt med selve maskinen. Har artige bilder fra det :)

Skrevet

Hehe, så bra. :)

Eldste har alltid vært litt skeptisk til støvsugeren, hun synes den bråker så fælt.

Lille nurket som kommer fykende fordi mamma tar frem støvsugeren. Hehe.

Skrevet

hehe, godt å lese at det er flere enn meg som har barn som elsker renhold da! :) sønnen min var tidligere livredd for støvsugeren, men nå elsker han den! han blir klin gærn hvis han ikke får leke med den eller hjelpe mamma og pappa med å støvstuge altså :) hehe, må nevne at denne lidenskapen startet med kost og brett og nå tørker han til og med av bordet! :) søtingen :) han er forresten 18 mnd for de som lurte og kaller støvsugeren for "sue", hehe (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...