smågodt prinsessa Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg og sambo tar oppvasken annenhver gang.. så den blir tatt nesten hver dag.. dette har vi nettopp begynt med.. før så sto oppvasken som ett tårn i vasken.. grusomt.. blir så utrolig rotete og stygt på kjøkkenet da.. så nå prøver vi å holde det strøkent hver dag.. og siden vi har annenhver gang med oppvasken så blir det til at vi tar den rett etter middag.. for ingen har lyst på dobbel så stor oppvask når det er vår tur:) hehe dere da?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vi skal liksom ta den annenhver dag. Men det hender den står en stund når det er hans tur.
velsignet med to Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Nå har vi akkurat kjøpt oss oppvaskemaskin, men før vi fikk den ble oppvasken tatt mer eller mindre hver dag ja. Når jeg var hjemme i permisjon før lillegutt var født, kunne det hende at jeg tok den flere ganger om dagen hehe Vi hadde samme ordninga som dere, annenhver dag.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg tar den vel annenhverdag. Jeg kaller ikke å vaske flaskene for oppvask.
Tomine is my star Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Flere ganger om dagen,hater at det ligger skittene kopper og kar i oppvasken! Mååå bare......
mams-til-tre Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vasker opp minst to ganger om dagen... Hvis ikke så blir det jo bare rot, og oppvasken blir jo sååååå stor.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Tar den kvar dag om ungene er her, for eg har verdens minste kjøkken. Føles i alle fall slik. I helgene blir det gjerne 2 ganger til dagen. Er eg åleine, blir det myyyye sjeldnere, men så bruker eg ikkje så mykje heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå