Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Mini blir 8 mnd i morgen og jeg tilbyr ham mm 3-4 ganger for dagen, men han vil stortsett bare ha 1-2 ganger og da igjen bare 5-15 slurker som regel. Ellers bare tøyser han, han gliser til meg (er jo søtt det da :-)), eller, han biter eller vrir seg vekk og vræler som en stukken gris. Interessen for pupp er stadig vekk dalene og jeg lurer litt på nøyaktig hvor verdifulle er egentlig de dråpene han får i seg nå? For det kn jo umulig være mye han fktisk få i seg på en dag... Nå skal jeg reise bort i 3 dager om en god uke og deretter skal jeg i praksis i 3 uker (han vil kun drikke morgen og formiddag nå, blånekter om ettermiddag og kveld, og da vil jo formiddagen falle ut). Hadde store planer om å amme ham i 10-12 mnd, men nå vet jeg ikke helt. Begynner å bli litt lei av å kjempe mot ham når han så ofte nekter og hyler, men vil jo gjerne gi ham mm så lenge som mulig også. Var slik med eldstemann også, bare værre, da gav jeg til slutt opp når han var 8,5 mnd, mellomste derimot vile ha mm til han ble 11 mnd. De få gangene han får mme (når jeg er bortreist og pappaen gir) så sluker han lett innpå 200 ml. Tenker nå spesielt på neste uke når jeg skal bort, det kommer til å bli tre ekstremt hektiske dager med 10 timers forelening i strekk og deretter en kjapp middag og 2-3 timer med gruppearbeid før netten + at det er 4 timers reisevei både til og fra, må innrømme at tanken på å pumpe meg for å holde oppe den lille produksjonen jeg har igjen ikke frister... Men gjør det så klart om jeg må. Uff, føler dette er litt vrient, hva ville dere gjort?
Steinbukk77 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde slutta. BLir veldig mye strev for veldig få dråper. Å pumpe regelmessig er noe dritt. Tro meg.....
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Ja, er det jeg også synes, men samtidig er jo liksom morsmelk så veldig bra da og så lenge jeg har melk får jeg dårlig samvittighet med tanken på å slutte selv om det som regel er han det står på, altså han vil ikke ha eller tar seg bare noe få slurker... :-/
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Høres jo litt ut som om han er ferdig med pupp i grunnen, siden han er så vanskelig å få til å spise... Tror nok jeg hadde gitt meg med god samvittighet når gutten din er 8 mnd og har fått mm så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå