Gå til innhold

Klem til dere som ikke røyker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som triller tur hver dag og dere som lager middagen selv.

Vi er best ingen protest...hipp hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og klem til de som ikke bruker tøybleier!;-)

Skrevet

Tusen takk. Nå har jeg fått mange klemer i dag:9 Herlig dagen er reddet.

Skrevet

ta tar jeg imot 2 klemmer, lager middag selv, og triller tur hver dag;)

jeg klemmer meg selv siden jeg vasker,bretter og tørker klær, skifter og legger på sengen, lufter hunden ettar at tulla har lagt seg også, handler mat, vasker bilene, har ett godt inneklima, vasker opp, koker flasker, gir tulla kos og ja jeg vasker huset, støvsuger, vasker gulvet, tørker støv å vanner blomstene, MEN jeg røyker også, ute på trappen 11 ganger i døgnet. jeg er en dårlig mor da!!

Skrevet

FY faen, HI, du er skikkelit teit!!!! Hvordan kan du være så jævli?? DU er ond, du! Skikkelig ond, eier ikke medfølelse med andre. Jeg røyker... Hva med meg da? Får ikke jeg klem da, liksom? Dere møkkakjerringer, som alltid tror dere er så mye bedre enn alle andre. Jeg hverken klarer eller vil slutte å røyke, så hva med meg da? Bare tråkk meg ned i dritten, din mus!!!!

Skrevet

ok da, du skal få en liten klem av meg, men bare en liten, for orker ikke så mye røyklukt:)

Skrevet

dette må være ett bevis på at HI ikke har ett liv ja.. drittkjerring! du er faen ikke ett hakk bedre enn noen andre.

Skrevet

Hvis du ikke VIL, er det vel strengt tatt du selv som tråkker deg ned i dritten :-)

Skrevet

Tar forresten imot 2 klemmer siden jeg går tur og ikke røyker :-)

Skrevet

Skjønn humoren da jenter. Ikke vær så vanvittige sårbare:)

Skrevet

Hei. Jeg som ikke vil slutte å røyke, her...

Jeg forstår absolutt humoren, ellers hadde jeg ikke skrevet et slikt ironisk svar. :)

Tenker på "klem til de som ammer" innlegget, der er de jammen sårbare!! De som ikke ammer ble skikkelig sure fordi de ikke "fikk klem" og fordi oss ammende "gnir det inn".. hehe, så utrolig tåpelig og barnslig!

Skrevet

Dette med amming ER veldig sårbart for veldig mange. Det går ikke an for de som får til ammingen å forstå det uten å ha opplevd det selv. Mange, inkludert meg selv, har vært gjennom et helvete før man til slutt har måttet slutte å amme (av ulike årsaker). Det kan være uker på uker med brystbetennelse, barn som av ulike årsaker ikke tar brystet osv osv. Noen barn tåler faktisk ikke morsmelk.

Tror ikke folk (i hvertfall ikke jeg) bryr seg så veldig om å få disse evinnelige klemmene her inne, tror mer det er snakk om at man ikke hele tiden vil tenke på at man utgjør de få prosentene som ikke ammer. Man vil rett og slett ikke bli påminnet det hele tiden. Det er irriterende nok med blikkene, kommentarene og snakket fra alle og enhver, både i og utenfor helsevesenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...