♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 mange som ønsker dagmamma men ingen svarer på annonser som gjelder dagpappa.. ville dere brukt dagpappa?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 nej, fysj da... alle menn er jo pedo! høhø.. ja, så klart jeg ville! Lille går i barnehage der det er mest menn hun. Digg! Slipper disse suttrete tantene!
Sjefsmegga Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hvis dagmamma hadde vært aktuelt så hadde en dagpappa vært akkurat like aktuelt. Begge måtta ha vist fram vandelsattest og referanser uansett..men jeg håper selvsagt jeg slipper å tenke på det der.
selfangerkjerringa Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Eldstejenta hadde dagpappa en hel sommer. Vi var knallfornøyde! Han er en utrolig dyktig ung mann som har et fantastisk lag med unger.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Ja, og jeg ville stilt akkurat de samme kravene til en mann som en dame mtp erfaring, relevant utdanning og referanser.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Min jente går til dagpappa og hun storkoser seg der.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Dessverre må jeg innrømme at en mann hadde fått mye å bevise dersom jeg skulle vurdert ham som barnepasser. Sier ikke at det er uaktuelt å overlate henne til en mann, men akkurat det konseptet er så nytt og fremmed for meg at det ville krevd endel overbevisning. Mannlige barnehageansatte er derimot helt uproblematisk, av en eller annen merkelig grunn, hehe. Rart, men fint å få utfordret fordommene sine! Kul tråd!
___ Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Da vi lette etter barnepass ville vi selvfølgelig det, hvis han virket som en fornuftig fyr vi kunne stole på og han jobbet hvit. Samme kriterier som for en dagmamma.
Gifteklar:0)) Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Må ærlig inrømme at da hadde jeg vært skeptisk.Vet ikke hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå