Gå til innhold

hva syns dere om dagpappa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange som ønsker dagmamma men ingen svarer på annonser som gjelder dagpappa..

ville dere brukt dagpappa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nej, fysj da... alle menn er jo pedo!

høhø..

ja, så klart jeg ville! Lille går i barnehage der det er mest menn hun. Digg! Slipper disse suttrete tantene!

Skrevet

Hvis dagmamma hadde vært aktuelt så hadde en dagpappa vært akkurat like aktuelt. Begge måtta ha vist fram vandelsattest og referanser uansett..men jeg håper selvsagt jeg slipper å tenke på det der.

Skrevet

Eldstejenta hadde dagpappa en hel sommer. Vi var knallfornøyde! Han er en utrolig dyktig ung mann som har et fantastisk lag med unger.

Skrevet

Ja, og jeg ville stilt akkurat de samme kravene til en mann som en dame mtp erfaring, relevant utdanning og referanser.

Skrevet

Min jente går til dagpappa og hun storkoser seg der.

Skrevet

Dessverre må jeg innrømme at en mann hadde fått mye å bevise dersom jeg skulle vurdert ham som barnepasser. Sier ikke at det er uaktuelt å overlate henne til en mann, men akkurat det konseptet er så nytt og fremmed for meg at det ville krevd endel overbevisning.

Mannlige barnehageansatte er derimot helt uproblematisk, av en eller annen merkelig grunn, hehe.

Rart, men fint å få utfordret fordommene sine! Kul tråd! :)

Skrevet

Da vi lette etter barnepass ville vi selvfølgelig det, hvis han virket som en fornuftig fyr vi kunne stole på og han jobbet hvit. Samme kriterier som for en dagmamma.

Skrevet

Må ærlig inrømme at da hadde jeg vært skeptisk.Vet ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...