Gå til innhold

Klem til dere som ikke ammer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble voldsomt provosert av det forrige innlegget så sender en god klem til alle dere som kanskje bare bruker mme,dere som bruker både mm og mme og ellers de som ikke ammer men som kanskje veldig gjerne vil. Eller dere som ikke vil av diverse årsaker. Vi er alle gode mødre, pupp eller ei!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg suger til meg klemen selv om jeg ammer:9 Tusen takk.

Skrevet

jeg suger til meg den klemmen jeg åsså! fordi jeg ikke ammer, og fordi jeg trenger den akkurat nå!! *frustrert alenemor*

Skrevet

takk takk:) stor klem tilbake

Skrevet

Tusen takk:-) *klemme tilbake*

Skrevet

Kjempebra innlegg!

 

Husk at: "Det er viktigere å mamme enn å amme".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...