Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Ble voldsomt provosert av det forrige innlegget så sender en god klem til alle dere som kanskje bare bruker mme,dere som bruker både mm og mme og ellers de som ikke ammer men som kanskje veldig gjerne vil. Eller dere som ikke vil av diverse årsaker. Vi er alle gode mødre, pupp eller ei!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg suger til meg klemen selv om jeg ammer:9 Tusen takk.
<3LillePrins<3 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg suger til meg den klemmen jeg åsså! fordi jeg ikke ammer, og fordi jeg trenger den akkurat nå!! *frustrert alenemor*
mamman til casper og malene Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 takk takk:) stor klem tilbake
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk:-) *klemme tilbake*
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Kjempebra innlegg! Husk at: "Det er viktigere å mamme enn å amme".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå