To trollunger + en spire Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hva har dere skrevet - hvis dere har skrevet da?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Skrev at jeg ønsket bedre behandling etter fødselen en jeg fikk sist (ble mottatt på barsel hotellet med denne beskjeden: vi liker ikke ha førstegangs fødene her for de kan ingenting) fikk lite eller ingen hjelp med amminga og ble sendt hjem med beskjed om og bare pumpe meg, så skrev at jeg ønska hjelp med amminga for og få den til..
snart mor til 3 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 vet ikke hva man evt skal skrive på slike brev så har ikek gjort det nei... men til randi: trodde poenget med barselhotell var at man skulle få tid i rolige omgivelser sammens med barnet før man drar hjem..at man ikke får samme støtten og hjelpen der trodde jeg var underforstått...? nå vet ikke jeg hvor i landet du bor da,men..tror du må holde deg på barselavd om du vil ha mer hjelp...kan sikekrt være forskjellig fra plass til plass,men det er nå slik jeg har forstått det ihvertfall... at barselhotell er et sted du kan være for å være nært sykehuset hvis du skulle trenge hjelp,men at du hovedsaklig skal klare deg selv der...|
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fikk nok ikke noe valg om hvor jeg skulle ligge, skulle gjerna ha ligget på barsel jeg for og få hjelp, men fikk denne beskjeden etter jeg hadde født at om jeg klarte få til og tisse og amminga gikk fint skulle jeg på hotellet om jeg ikke klarte dette skulle jeg på barsel, jeg klarte ingen av delene og ble alikevell sendt på hotellet.. Jeg fødte ved st.olav i tr.heim..
snart mor til 3 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 da har jo noen tatt en kraftig feilbedømmelse... kan skjønne at man blir plassert på barselhotell hvis man får til alt slik pga plassmangel,men man må jo få hjelp hvis man trenger det!!!! du får ta det opp med sykehuset når du drar på innskrivingen og..så blir det nok å gå bra skal du se...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fødte ved gammle føden sist da og der var det vell mindre plass en hva det er på nye føden men kommer nok til og kreve og få ligge på barsel denne gangen for har lyst og få til amminga nå.. Var jo helt ny sist jeg gikk gravid og viste liksom ikke hva jeg kunne kreve og ikke men denne gangen skal jeg kreve akkurat det som passer meg For var ikke en positiv opplevelse sist nei..
Renate :-) Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Skriver dere ett brev med ønsker å levere når dere drar til sykehuset er det slik å forstå??? Jordmoren jeg går med nå får fødselen skal jo ikke være på sykehuset...
HEMMELIG!!! Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Jeg skjønner ikke heller helt hva dette brevet er... Er det vanlig å gjøre det? Skal jeg skrive det sammen med jordmor? For jeg vet jo ingenting, og da er det litt vanskelig å skrive hva jeg ønsker eller forventer... Sendes det til sykehuset på forhånd, eller skal jeg ta det med når jeg skal føde...?
mto2 Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Eg skreiv ønskebrev sist, og kjem sikkert til å gjere det no og. Skreiv at eg ikkje ønskte petidin, og at eg ville ha ein mest mogleg naturleg fødsel med lite medikamenter viss mogleg. La brevet saman med helsekortet som eg leverte frå meg når eg ankom fødeavdelinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå