Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 vært å satt inn hormonspiral idag og det gikk jo kjempefint;) deilig!!!! ikke noe å grue seg til jo, og jeg som har vært piss-nervøs i tre uker.... iiiiiiihaaaa;))))
BettyBoob Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 så bra kommer sikkert til å gjøre det en gang i fremtiden når jeg er ferdig med barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå