Gå til innhold

Jenta har fått tannebisser....


mamma til 2 og lille frøet..

Anbefalte innlegg

Den 7 feb. kjente jeg noe hardt i munnen på jenta mi.. Det var to tenner nede som ville ut!!!

Andre som har fått tenner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun er så herlig.. Heldigvis merker jeg ikke noe når jeg ammer.. Blir vel verre når de oppe kommer.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow tenner allerede :-) Har ikke merket så mye sutring du da?? De sier at tidligere de får tenner, lettere er det for de siden gummene ikke er så harde enda. Blir spennende å høre om puppene dine får være i fred :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi får sin første tann nå. hun er 5 1/2 måned og jeg kan se den første fortanna nede.. Er så stolt.. Lille Tulla er på vei til å bli stor. Gråter litt og sånn.. Pokker's hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk trodd hun ville være grineste når de kom, men hun er så snill og gråter nesten aldri.. men syns de kom litt tidlig... de kunne ventet med å komme til hun var 6 mnd.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prinsessa mi fikk første tannen for 2uker siden. ho er 4mnd idag=o)

ho har vært litt suttrete,men ikke så mye synes je. nå er den andre tannen på vei opp. det er litt gøy=o) men er vondt når ho biter. ho har gjort det etpar ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten vår fikk også to tenner i forrige uke, han blir 4 mnd den 28. februar. Og ja det gjør vondt når han biter!!Han biter veldig hardt, men ikke når han spiser. Jeg merker litt på puppen at det er noe der men ingen ubehag foreløpig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...