Gå til innhold

Svimte av i mårres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy så ekkelt, stod i dusjen og alt bare svartnet, samme sjedde etter jeg endelig kom meg ut av dusjen. Fikk komme på legen å måleblodtrukk og ta blodprøver. Blodtrykket var litt lavt, men dette er normalt for kvinner så legen var ikke bekymret for dette. Blodprøvene får jeg vel svar på om noen dager. Må bare passe på å drikke og ete ofte. Håpe dette var et engangstilfelle. Hadde jeg ikke vært i uke 8 hadde jeg ikke tenkt på det, men man bli jo litt nærvøs når man er gravid. Andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også lavt blod trykk. jeg svimer av nesten daglig. må ofte ha hjelp til å komme meg på do og klarer ikke gå i trapper. jeg ble kjempe bekymra jeg men det var visst normalt fikk jeg beskjed om så da så. :)

Skrevet

Jeg svimte av i helgen. Skulle på do, og da jeg reiste meg ble alt svart. Våknet opp i badekaret.... Var hos legen i dag og testet det samme som deg. Jeg ble sykemeldt noen dager, for jeg har absolutt ingen energi og veldig uvel og svimmel. Håper det snart går over.Jeg er også i uke 8-9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...