Zupermam Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Da har jeg IKM på onsdag, men bare måtte teste i dag.... tok en test på lørdag også, men den var negativ.... men i dag var den POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror det nesten ikke! Håper den lille klarer å klore seg fast nå da!! Uff, hadde en sa i høst, men nå må det da gå bra! ) Det lønner seg å mase seg til sex når mannen ligger med omgangssyke, for eggløsning er eggløsning, okke som!! hehehe:)
Underveis --> Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Wow! Det tegner til å bli en babyboom i oktober folkens! Gratulerer! Omgangssyke ingen unnskyldning *hihi* Krysser forøvrig alt jeg har for at jeg kan følge med dere inn på 1. tri etter helgen :-)
kei80 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 GRATULERER Zupermam!! Glad på dine vegene! Masse lykke til og kose deg med voksende mage!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 grattis:) hehe var heldig med den da at du fikk han til sengs selvom han var syk! men han var allerede kanskje i senga!hehe
Zupermam Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 åja, jeg gleder meg! Elsket å være det sist, og begynte å miste håpet på at det skulle skje igjen, men nå skal jeg rett og slett dyrke dden voksende magen! For det blir nok for siste gang. Massevis av babystøv og dryss til dere alle!
Dotten Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Så flott! Må nesten si stakkars mannen din, men i bunn og grunn er vel han dobbelfornøyd nå Sex og baby Vel, gratulerer så masse og lykke til!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer så myyyyye!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer sååå mye!! Kos deg masse med den voksende magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå