Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hva er det? Magen har blitt litt tung og rar og jeg er på en måte støl i underlivet. Er det hodet som fester seg? Er annen gangs fødende og i uke 36!
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Akkurat sånn er jeg også. Er i uke 39+5 og 3 gangs fødende. Tror ikke det er hodet som fester seg, for jeg har blitt sånn den siste uka, og hodet har vært festet i 4 uker allerede. Jeg er også skikkelig støl nedover i framsiden på lårene. Har store problemer med å gå etter å ha sittet stille en stund. Kanskje det er tegn på at noe er i ferd med å skje? Håpe håpe...Skal til Riksen imorra og kanskje igangsettes pga stort barn. Ser endelig en ende på den lange ventetiden nå. Gleder meg nå for det har vært tungt den siste tiden.
Smurfe-mamma Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg er førstegangsfødende, i uke 36, og opplever det samme, er støl i underlivet. synes dette har kommet de siste dagene..hva kan det være mon tro???
VeslePhreaken Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg er i uke 35 og har vært støl i skambeinet i et par uker nå.. Er det der det sitter hos dere også?
grand danois Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 sann har jeg d også. jeg er i uke 32. jeg skal til jordmor på torsdag. da skal jeg spørr henne hva d kan vere. jeg håpte d var hode som har festet seg:) slepper jeg å bekjymre meg for at han skal snu seg eller noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå