Gå til innhold

Har alle dere det veldig fint hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt misunnelig når jeg ser "alle" har det så fint hjemme. Møbler, pynt og gardiner som matcher, fint kjøkken, farger som matcher osv.

Vi har det ikke slik nå pga at jeg har valgt å jobbe redusert for å få mye tid sammen med barna, og da sier det seg selv at vi ikke har råd til å "stæsje" opp huset.

Jeg er kjempeglad for å få mye tid sammen med barna mine, men blir alikevel litt misunnelig når jeg ser andre sine hjem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ja.... Jeg PRØVER å ha det fint rundt meg ihvertfall...

Liker at ting står i stil og ha det ryddig.

Skrevet

Nope.

Ikke så veldig fint, men håper på å få fiksa ting i løpet av sommeren.

Skrevet

Ryddig er det i allefall her i det minste, hehe. Men, har ikke gardiner og møbler som matcher hverandre :-( Men, kjøper pynteting i samme stil for å veie opp liksom.

Skrevet

Det er meg hyllene til samboer som plager meg da, de kræsjer med det andre her.

Hrmf

Skrevet

Nei, har det ikke fint her vi bor nå, men håper å få det i det nye huset. Bor i et kaos av flytteesker og altfor mye på altfor liten plass her. Har prøvd å bare pakke opp det aller mest nødvendige har vi bor nå, men nå er det snart tid for ny pakkesjau...

Skrevet

Har det litt som deg HI :)

Vi bor på 50 kvm og det er UMULIG å ha det ryddig her, selv om vi egentilg liker å ha det ryddig og ordentlig rundt oss. Hver gang jeg er på besøk til noen må jeg innrømme at jeg blir litt misunnelig fordi de har så god plass og har det ryddig og pent. Det er vel fordi jeg hver dag ergrer meg over rotet og hvor trangt det er her, at jeg ser det så godt hvor fint andre har det :)

Skrevet

Vel, vi hadde det ganske stilrent og pent før i den andre leiligheten :)

Men nå har vi kjøpt hus, og det trenger litt oppussing her og der.

Så nå har vi ikke det :) Men vi koser oss, stor plass! :D

Hehe.... Å pusse opp tar vi heller litt etterhvert.

Skrevet

Vi er glad i interiørdesign, begge to her, så vi har det forsåvidt fint hjemme - men ikke noe sånt eksepsjonelt fint akkurat, he he;o) Akkurat nå ser det ut som et helvete her....sånn er det når tre av fire er syke:o(

Skrevet

Vi synes selv vi har det koselig og fint. Jeg er interessert i interiør og skulle selvfølgelig alltids gjerne gjort noen forandringer her og der.

Men alt i alt er jeg ganske fornøyd. Nå er jeg av den litt eldre garde her inne og har hatt mulighet til å få det jeg ønsker av møbler og annet interiør. Det viktigste er at vi trives vi som bor der:-)

Skrevet

Hehe...leste bare første innlegget ditt HI :)

Men jo, det står ganske godt i stil til hverandre det vi har, blir sånn når man handler på Ikea :P Der matcher jo det meste....

Skrevet

Hahaha...neihei..her ser det ikke UT i måneskinn for tida!!! Driver å pusser opp, ting står overhode IKKE i stil her, gammelt hus, endel gamle møbler jeg hadde fra før miksa med nytt BILLIG rask som skal skiftes ut ro for rom etterhvert som vi får pusse opp og råa til det.

Prøver å holde det rent og nogen lunde i orden, men akkurat det er ike så lett når et rom skal tømes for å pusses opp og alt må stappes inn på et annet rom i mellomtida.

Men etterhvert så skal det nok bli lekkert her også ja..håper jeg ;-)

I grunn ikke så farlig, vi koser oss, unga er lykkelige og vi har funet drømme plassen, huset er jo gammelt så da må man regne med at man ikke får alt sånn som man har lyst til å ha det fra dag en av...men det blir det blir!

Skrevet

Ja, jeg håper det blir etter hvert jeg og :-) Det blir nok det, må bare drøye det...

Skrevet

her har vi et ekte virvar av ting. en salig blanding av noen som har arva, neon som elsker loppemarkeder/ bruktsjapper og diverse.

tar ting litt og litt

Skrevet

du skrev du har d ryddig, og d hjelper godt. d hjelper veldig for å få det fint m mange planter, friske blomster ol. og hvus du får råd, så har kid til tider 50-70% på ferdigsydde gardiner (gjør mye m en stue, og trender ikke alltid å være så dyrt

Skrevet

Jeg synes vi har det fint, men ettersom mote og interiørdesegn nermest er skjelsord, hos oss tviler jeg på at så mange andre synes det.

Skrevet

Her bor kun jeg og lillegutt og endelig har jeg funnet en stil som jeg liker :) Når jeg flytta i høst kjøpte jeg alle møblene nye (første gang jeg kjøpte møbler...har kun leid møblert), så da fant jeg mye som passa sammen :)

Liker iallefall leiligheten min selv, men hva andre sier aner jeg ikke... Men så er det vel jeg som skal bo her da ;)

Skrevet

Tja, jo, jeg syns jo det da. Har endelig møbler som matcher, fine tepper og gardiner, liker meg her jeg. ;o)

Har vært der jeg også, hvor vi hadde dårlig råd og alt kræsjet. Nå har vi ganske god råd og kan kjøpe litt nytt, selv om jeg har vært hjemme uten lønn i 2 år og nå jobber kun 75 %. :o)

Skrevet

Venninner har mange ganger sagt det ser ut som en interiørkatalog her... Men jeg vet ikke. Syns det er fint selv, men di har handlet mye på Ikea og har ikke brukt gedigne summer på å få det som vi ønsker. Fortsatt ikke helt fornøyd... Men det kommer seg.

Skrevet

Har en liten leilighet,så det begrenser seg hva man kan ha av ting..

Men det meste står stil og jeg er ganske fornøyd med hvordan det ser ut her.

Hadde jeg hatt et helt hus ville jeg nåkk valgt en annen stil enn det jeg har nå...men man må tenke praktisk og velge gode løsninger når man kun har 50kvadrat..

Skrevet

Huset bærer preg av at me er to stykk som har inngått kompromisser, og egentlig så har me enda opp med ein stil som ingen av oss direkte liker og som er utrulig kjedelig. Den er heilt grei, og veldig kjedelig. No er dette ein midlertidig leilighet, og møblane skal me selge med leiligheten når den tid kjem. Me har ikkje blitt enige om gardiner ein gang, så vinduene er heilt nakne.

Kontoret, badet og rommet til mallo er fint og med gjennomført stil.

Skrevet

Nei vi har det ikke fint her, leier en knøttlita leilighet på 40 kvm som jeg hater over alt på denne jord. Går ikke an å ha det fint her engang når leiligheta i seg selv ikke er noe koslig. Men om noen mnder skal vi få det like fint som alle andre da er huset vårt ferdig. Jippi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja, jeg syntes nå at vi har det fint, og at ting matcher. Har helt nytt hus, og har kjøpt alt av møbler i stua og spisestua nytt, også gardiner, persienner, liftgardiner, osv osv er nytt. Så ja, det matcher.

Kjøkkenet matcher det kjøkkenbordet jeg hadde fra før, så det passa jo bra :) Gardiner og matbrikker på kjøkkenet matcher ja..

Og jeg MÅ ha det ryddig.

MEN, ikke dermed sagt at andre syns jge har det så fint :)

Skrevet

Når vi rydder, har vi dethar vi det fint, men så flyter det fort ut.

Men jeg har holdt på noen år før jeg fant hva som gjør det hjemmekoselig for meg:-)

Blant annet gardiner, det har ikke jeg peiling på!

Her er mye som krasjer og mye som står i stil, en salig blanding med andre ord, men lyst har vi fått det etterhvert og det hjelper!

Å ha det ryddig er i grunnen det som er stiligst, hehe

Rent nok til å bevare helsa og rot nok til å bevare lykken!

Skrevet

Jeg syns vi har det fint. Gjennomført stil i alle rom, ting matcher. Bare badet jeg ikke liker løsningen/ flisvalget på, det skal vi gjøre noe med senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...