panduru87 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei Jeg og samboer skal i dag på besøk til hans kamerat og kone som nettopp har blitt foreldre. Sitter her med kort og skal skrive inni det, men ble brått så usikker på hva man egentlig skal skrive inni et kort? Kom gjerne med tips ang hva som sto i kortene til deres små. Kanskje en setning som varmet ekstra mye?
panduru87 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2008 Dytter litt for meg selv jeg, for ser ikke ut til at noen har noen kloke ord å komme med...
mto2 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Trur eg ville skrive: Til lykke med guten/jenta.
lille ma Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg ville srevet "velkommen til verden"
Mrs. icsi og småen Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Noe sånt som; Vi vil gratulerer de stolte, nybakte foreldrene med den lille verdensborgeren.... Eller.. Er visst like dårlig på sånt, jeg også.. hehe
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 På det forrige kortet jeg lagde, skrev jeg en hilsen til foreldrene, der jeg skrev "gratulerer med den lille gutten (eller noe lignende), og på den andre siden skrev jeg "Velkommen til verden! Vi gleder oss til å bli kjent med deg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå