Gå til innhold

Har hatt den JÆVLIGSTE natten ever!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hatt omgangssyke i hus som begynte med at Tobias spydde natt til søndag - da begynte Milla også. Tobias er helt fin igjen (bortsett fra noen diare-bleier) mens Milla sliter litt enda, men i natt kom alt opp igjen på henne. Jeg kjente det også i går kveld - at kvalmen kom krypende, så jeg har lagt på badet og spydd i ett hele natten! Var ikke bare at jeg var kvalm, men det rev og slet inni magen min så jeg trodde jeg skulle dø - var helt forjævlig. Samboer styrte på med Milla, som var våken og hylte stort sett hele natten og kastet opp alt hun fikk i seg, og Tobias som hadde diarebleier som måtte skiftes hyppig....vet nesten ikke hvem det var verst for, ham eller meg...men i dag er vi begge to ganske gåen...mamma har kommet opp og er nå ute med Tobias, mens Milla endelig ser ut til å klare å holde nede mm og sover litt. Jeg verker i hodet, halsen og hele kroppen (etter å ha lagt på badegulvet i hele natt) og kjenner jeg får kvalmebyer inni mellom...blæhhhh....dagens syteinnlegg:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er noe skikkelig dritt, rett og slett....håper bare samboer unngår å få det. I tillegg har jeg så sinnsykt mye klesvask pga ungene har spydd på alt mulig, dyner, madrasser og klær...ikke gøy:o(

Skrevet

Huff og huff... kjenner igjen det der... jeg blir alltid kjempedårlig når jeg har den dritten, og tror som regel at jeg skal dø.

Det er helt forferdelig å være dårlig selv, og i tillegg måtte vaske spy, rydde og vaske etter andre.

Er det rart jeg har helt panikk for den dritten???

Skrevet

Jeg prøver å tenke at det kunne vært verre...samboer kunne vært like dårlig som meg i natt...og hva hadde vi gjort da? Er i allefall glad Milla ser ut til å være på bedringens vei - syns det var grusomt å kjenne den lille kroppen som brakk seg og kastet opp alt hun klarte å få i seg - hun var jo så tørst stakkar, men klarte ikke holde noe nede - men hun har faktisk holdt nede to omganger med pupp nå, så fingers crossed!

Skrevet

Ja, det har jeg også - jeg blir alltid smittet når vi får den dritten i hus!

Skrevet

Stakkars lille da..

Hun er like stor som Sunniva her, har liksom trodd at de ikke kunne få omgangssyken jeg.

Huff, lille babyen da. :(

Skrevet

Nei, det trodde ikke jeg heller. Tenkte at siden jeg ammer såpass mye som jeg gjør, så var hun "safe" - mrn hun har fått det verst av alle. Har hatt så utrolig vondt av henne - stått å grått mens jeg har holdt henne over do mens hun har spydd (utrolig nok har jeg klart å nå frem til do endel ganger med henne). Hun skjønte jo ikke noe, stakkars, prøvde å ta hendene opp til ansiktet og endte opp med å få spy i hele ansiktet...uff, nei, glad hun virker bedre nå, ja.

Skrevet

Helidigvis pleier ikke sambo å bli så dårlig (hvis han blir dårlig), så det er liksom redningen.

Men, jeg husker jeg, sambo og eldste som da var 3 år hadde det samtidig. I tillegg var minsta da bare 2 mnd, og ammet OFTE, og var generelt urolig. Den runden glemmer jeg aldri.

Skrevet

Ja, sånn er det her også - samboer blir nesten aldri syk heldigvis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...