*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Har jo hatt omgangssyke i hus som begynte med at Tobias spydde natt til søndag - da begynte Milla også. Tobias er helt fin igjen (bortsett fra noen diare-bleier) mens Milla sliter litt enda, men i natt kom alt opp igjen på henne. Jeg kjente det også i går kveld - at kvalmen kom krypende, så jeg har lagt på badet og spydd i ett hele natten! Var ikke bare at jeg var kvalm, men det rev og slet inni magen min så jeg trodde jeg skulle dø - var helt forjævlig. Samboer styrte på med Milla, som var våken og hylte stort sett hele natten og kastet opp alt hun fikk i seg, og Tobias som hadde diarebleier som måtte skiftes hyppig....vet nesten ikke hvem det var verst for, ham eller meg...men i dag er vi begge to ganske gåen...mamma har kommet opp og er nå ute med Tobias, mens Milla endelig ser ut til å klare å holde nede mm og sover litt. Jeg verker i hodet, halsen og hele kroppen (etter å ha lagt på badegulvet i hele natt) og kjenner jeg får kvalmebyer inni mellom...blæhhhh....dagens syteinnlegg:o(
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Stakkars dere! Omgangssyke er noe herk. :/
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det er noe skikkelig dritt, rett og slett....håper bare samboer unngår å få det. I tillegg har jeg så sinnsykt mye klesvask pga ungene har spydd på alt mulig, dyner, madrasser og klær...ikke gøy:o(
Honningmelon Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Huff og huff... kjenner igjen det der... jeg blir alltid kjempedårlig når jeg har den dritten, og tror som regel at jeg skal dø. Det er helt forferdelig å være dårlig selv, og i tillegg måtte vaske spy, rydde og vaske etter andre. Er det rart jeg har helt panikk for den dritten???
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg prøver å tenke at det kunne vært verre...samboer kunne vært like dårlig som meg i natt...og hva hadde vi gjort da? Er i allefall glad Milla ser ut til å være på bedringens vei - syns det var grusomt å kjenne den lille kroppen som brakk seg og kastet opp alt hun klarte å få i seg - hun var jo så tørst stakkar, men klarte ikke holde noe nede - men hun har faktisk holdt nede to omganger med pupp nå, så fingers crossed!
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det har jeg også - jeg blir alltid smittet når vi får den dritten i hus!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Stakkars lille da.. Hun er like stor som Sunniva her, har liksom trodd at de ikke kunne få omgangssyken jeg. Huff, lille babyen da.
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 Nei, det trodde ikke jeg heller. Tenkte at siden jeg ammer såpass mye som jeg gjør, så var hun "safe" - mrn hun har fått det verst av alle. Har hatt så utrolig vondt av henne - stått å grått mens jeg har holdt henne over do mens hun har spydd (utrolig nok har jeg klart å nå frem til do endel ganger med henne). Hun skjønte jo ikke noe, stakkars, prøvde å ta hendene opp til ansiktet og endte opp med å få spy i hele ansiktet...uff, nei, glad hun virker bedre nå, ja.
Honningmelon Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Helidigvis pleier ikke sambo å bli så dårlig (hvis han blir dårlig), så det er liksom redningen. Men, jeg husker jeg, sambo og eldste som da var 3 år hadde det samtidig. I tillegg var minsta da bare 2 mnd, og ammet OFTE, og var generelt urolig. Den runden glemmer jeg aldri.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Nå fikk jeg vondt inni meg. Bra hun er bedre nå da..
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2008 Ja, sånn er det her også - samboer blir nesten aldri syk heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå