Gå til innhold

Hjelp! Søskenvogn 76 cm eller smalere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en søskenvogn / tvillingvogn som er 76 cm bred eller smalere? Leter desperat etter ny vogn til mine 2 minste gutter. Minstemann har nå vokst ut av mykbaggen og må over i noe annet enn de vognene vi har (Phil&Ted E3 og Carena tvilling 3-hjuling).

Han nissen som har bygd huset vårt på 50-tallet syntes det var greit med smal dør, så inngangsdøra vår er 80-dør. Den er jo da allikevel ikke 80 i åpningen, den er vel nærmere 76. Så jeg er nå avhengig av en søskenvogn som er 76 cm bred eller smalere. Og jeg leter, og leter og leter....

Er det noen som har noen tips? Samme problem???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner ei tvillingmor som kjøpte teutonia vogn til sine to gutter:) blei facinert av hvor smal ei tvillingvogn kan bli! syns den var veldig smal, bagene til teuronia er av de smalere typene å vil tippe den er under det målet du sier..sjell det ut i butikken:) e

Skrevet

I katalogen står det at vogna er 79 bred! Så det blir for bred. Egentlig er den da bredere enn mange andre for jeg har kommet over en del som er 77-78.

Skrevet

Tror EasyWalker er 75 cm?

Og BabyTravel? er enten 72 eller 76, husker ikke helt..

Skrevet

Vi kjøpte den nye vogna til carena og den er 76 og går ikke inn en 80dør. de beregner jo ikke innekarmer når de selger så det var veldig dumt.Så du må ha noe smalere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...