Gå til innhold

Ømme bryster og voksende livmor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er førstegangsgravid, og dermed er det mange spørsmål som dukker opp underveis...hadde vært fint å få høre andre sine erfaringer fra område :-)

er det slik at brystene er ømme hele svangerskapet eller bare i starten/ de første mnd?

når det gjelder livmoren har jeg lest at en voksende livmor beskrives som "stikkende smerter" i magen, er dette smerter som kommer og går, eller er det konstante stikkinger/trykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann... jeg er også førstegangsgravid....Når det gjelder ømme bryster har jeg lest og spurt flere som har vært gravid og fikk vite at man kan forvente seg ømme bryster gjennom hele svangerskapet...

Jeg har og endel "stikkinger" i livmoren noe som er helt normalt..mine smerter kommer og går..Andre dager er heldigvs bedre enn andre, men er jo bare et godt tegn på at alt er som det skal være og at det vokser i magen din. Jeg har kjøpt meg en bok som heter "svangerskapet uke for uke" og dær finner jeg svar på alt jeg lurer på...den tar også for seg livet etter fødselen...den anbefales..

Hilsen gravid i uke 9.

Skrevet

Hei. Takk for svaret :-)

Jeg er også gravid i 9 uke, opplever det samme som deg, stikkinger i magen somkommer og går...men det er liksom hele tiden en slags murring. Gleder meg til magen blir mer synlig da..

Har hatt ømme bryster siden jeg ble gravid. Ikke like behagelig hele tiden. Men, det hører vel med til det å være gravid.

Skrevet

første gang for meg også. jeg har lest at man kan ha ømme bryster i starten og i slutten... jeg er i 8uke å har veldig ømme bryster.

jeg har litt smerter i magen som kommer og går, vet ikke hva som er vanlig:-)

Skrevet

Høres ut som det er akkurat dette som er vanlig siden vi er såpass mange i omentrent samme tid som opplever dette :-) Er inne i uke 8 og opplever akkurat det samme som dere :-) Og er førstegangs :-)

Skrevet

Førstegangs, ømme bryster, menssmerter og 7 uker på vei her! Hehe. Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg er i uke 8 og har skikelig ømme bryster men har kun hatt stikking /mens smrter helt i starten og kan vel telle på hånden når jeg har htt dte ,hmm ,er det et dårlig eller bra tegn ???

Første gang her og ...og veldig nysgjerrig på alt=))))skal dessuten på tidlig ultra lyd til torsdag ,veldig spent ,skal bo 3 mnd i asia så vil sjekke det jeg kan før jeg drar =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...