Gå til innhold

Hvordan bli kvitt bolledeigen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig ganske fornøyd med kroppen min 6 mnd siden fødsel, litt breiere over hoftene, 2kg tyngre og null strekkmerker. Så ja jeg er vel heldig. Men har jo så mye hud på magen, synes ikke jeg er tykk og når jeg ligger er magen min som før. Derimot når jeg bøyer meg henger huden i lange valker :( Jada er klar over at det kunne vært mye verre men vil ha det bort!

Er ikke motivert til å begynne med noe stort opplegg med trening flere ganger for dag, omlegging av kosthold o.s.v

Tar en del sit-ups men vet ikke om det hjelper noe. Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å si at hvis du ikke skulle bruke den, så kan du bare kaste den i søpla:) Er kanskje ikke så lett. Sit ups hjelper desverre ikke over natta, så det er bare å stå på å trene. Har du prøvd "planken". Denne kjennes godt på magen. Støtt deg til albuene, mens du har resten av kroppen rett som en planke, og hold så lenge du klarer og gjerne litt til:)

Skrevet

Skulle gjerne ha kasta den i søppla :) Så hvis du vet hvordan så bare si fra. Takk for tips, tar planken av og til men sikkert ikke ofte nok:)

Skrevet

Du må nok sette av litt tid til trening hvis du skal bli kvitt bolledeigen. Situps alene gjør nok ikke susen, du trenger å gjøre forskjellige øvelser, slik at du strammer opp alle musklene i mageparti.

Jeg trener 3 ganger i uka på helsestudio, men tar 120 situps hver dag hjemme, pluss planken så lenge jeg orker, har enda ikke blitt kvitt bolledeigen helt:( Det tar tid, 7 mnd siden fødsel.

Skrevet

Jeg bør ikke trene situps pga KS. Vet dere hvordan det er med den plankeøvelsen ifht KS? Og i forhold til om magemusklene ikke har samlet seg / fremdeles er delte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...