kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei Hei...vi skal snart gifte oss (6mnd og 18 dager igjen)...har bestilt bryllupsreise til Maldivene-Herathera........DIGG...9 dager blir vi der:) Noen andre som skal dit en gang snart? hvor har alle andre tenkt seg på reise? Hvor lenge blir dere borte? Noen som har vært der? Håper noen vil svare og dele erfaringer/råd/ og tips med meg:) Klemz fra ei som gleder seg masse masse masse...
Vannmann35 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vi reiser til Piemonte i Italia. Skal bo 7 dager på en vingård like ved byen Nizza Monferrato, så reiser vi videre til Cinque Terre for å gå fottur mellom de fem små landsbyene der i 5 dager. Deretter tar vi siste dagen i Pisa før vi reiser hjem. Gleder meg veldig til italiensk mat og vin og ikke minst det vakre landskapet og deilige klimaet! For oss var det viktig å dra et sted hvor vi har mulighet til å oppleve mer enn bare strand og sol, et sted hvor mat og kulturopplevelser kunne stå i fokus.
Anonym*Gullklump* Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hehe tro det eller ei vi skal til Tyrkia:o) 14 dager håper på en uke alene for jeg syntes egentlig at han er forliten til at vi er borte 14dager han er da 11mnd. men en uke alene så se om enten mamma eller svigers kan komme en uke (bor uansett på forskjellig hotell) grunnen til tyrkia er fordi vi har blitt så godt kjent med folk der etter reise to år på rad. var der når jeg var 27uker på vei og ble behandlet som en prinsesse en hel uke. Tenker og at bryllupsreisen blir årets ferie og de i tyrkia gleder seg sånn til å se lillemann:o) men må si maldivene hørtes fristende ut;o)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Når man har ett sånn forhold til ett sted så hadde nok jeg valgt det å tro meg...jeg har reist jorda rundt alene før uten samb og han har ikke vært på no eksotisk øy før..tenkte det er ett sted vi bare kan nyte hverandre uten å måtte gjøre veldig mye..har vært på utallige steder med kultur og mye annet( vært sammen i 8 år), tenkte det er greit og prøve noe annet;) Kos dere masse masse da, det skal vi... når skal dere gifte dere?
Anonym*Gullklump* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 ja det er det jeg å mener og vi vet hvordan vi vil bli behandlet og de gjør det meste for oss. Så jeg tror nok at vi får en avslappet tur med god tid til å nyte hverandre:o) Er forresten meg som skrev innlegg og spurte om kjolen som du svarte på. Vi har dato den 20.09.08 og kjenner det no at sommerfuglene har landet i magen. Hehe. Forresten var nydelig kjole du har kjøpt deg den var kjempe lekker. Jeg må ha en med drapering og ikke så mye detaljer har no alle brude butikkene jeg har vært i sagt og jeg selv ser det. Jeg må ikke ha draperingen men jeg liker det så utrolig godt og har fått høre fra de fleste no at det kler meg:o)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Har veldig sommerfugler jeg å Hvor mange gjester skal dere ha? vi skal ha 77 til middag og +25 til kaffe og kaker....mange..vi har budsjett på ca 90 og da er reisa på 30 inkl..så vi slipper ganske "billig" unna...dere da?
Anonym*Gullklump* Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Vi er 44 til middag + 25 til kaffe. Vi har ennå ikke blitt ferdig med budsjette vårt for etter mye diskusjon med sambo har han endelig begynt å ta del i planlegging hehe. Han tror han har god tid så jeg sa til slutt enten er du med eller så utsetter vi det et år og da fikk han øynene opp. Så vi har kommet så langt som fått bekreftet kirke men ikke klokke slett, funnet kjole (muligens) og resten er ennå under diskusjon.
_Mita_<3 Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Reiser til Miami 4 dager etter bryllupet, der er vi 3 netter før 7 dagers cruise i karibbien, så 2 netter i Miami igjen etter cruiset.. Reiser også til Tyrkia der vi forlova oss i sep med forloverene våres:) Liten ekstra bryllups reise:)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 har det litt sånn selv her hjemme;) men har har blitt mer og mer med i det siste...og det er jeg glad for..vi har det meste under kontroll da;) kjolen min, mat, drikke, lokaler, kirke, transport, undeholdning, sanger i kirka, snart ferdig med invitasjonene(får hjelp av ei venninne), og reise da...det vi har igjen er klær til han, blomster og dekorasjon...håper vi ikke har glemt noe nå?!;) vi skal ha kl 13.30 i kirken blir ikke så lenge for gjester å vente til middag og middagen slipper å bli så sen...middag 16.30 ca..
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Cruise med utgangspunkt i Miami her også:-D
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Vi skal bare en weekend på spahotell i strømstad.. Ønsker ikke å være borte 1 uke fra sønnen vår..
Retro-mamma Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Til spa-hotell i alpene og står på ski :-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 Vi skal til Praha dagen etter bryllupet :-) feiret forlovelsen for 5 mnd siden, 2 uker i Asia! så da hadde vi ikke behov for strand og sommer for å feire bryllupsreisa:-)
*Rutletutt* Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 Gifter oss i Florida, USA, så vi tar noen uker der i samme slengen som bryllupsreise - nærmeste familien er også med, men vi tar sikkert en ukes tid alene også;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå