Gå til innhold

hjelp hva skjer med meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i hodet..... Dette er tredje dagen.,... Jeg klarer ikke fungere... Prøver å sove og våkner opp med enda værre hodepine.... Er dette vanlig? Jeg er 35 uker på vei.. Holder ikke ut.. Har sterke kynnere,, er små kvalm, skal til legen på onsdag... blodtrykket har vært lavt og fin hele svangerskapet,,,, så tror liksom ikke det er svangerskapsforgiftning...

 

Er det fler enn meg,, bør jeg være bekymret... Jeg fungerer i allefall ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vill fått sjekka blodtrykket om jeg var deg! Heller en tur for mye til legen enn en tur for lite!!!!

Skrevet

Det der høres ikke bra ut. Du kan alltids ta en telefon til føden, så kan du høre hva de har å si. Tenker siden du i tillegg til hodepine også er småkvalm.

 

Har du andre plager som mye vann i kroppen? Har du veid deg i det siste? Plutselig vektoppgang, vondt i et belte bak på ryggen er også tegn på svangerskapsforgiftning.

Håper selvsagt det ikke er så gale fatt med deg. Men synes du skal sjekkes!!!!

 

 

Skrevet

Enig med henne over....Ta en tlf til føden!

Jeg hadde i en periode også veldig hodepine. Gikk over da jeg begynte å drikke mer vann og ta jerntabletter, men trenger jo ikke være det samme som det du har.

Skrevet

Jeg har hatt dager med vondy i hodet.

Har da tatt paraceth og lagt meg, det har stort sett hjulpet

Skrevet

Svangerskapsforgiftning kan komme raskt, så jeg ville fått sjekka blodtrykket siden du både har hodepine og er litt kvalm. Ikke vent til onsdag siden du allerede har hatt det i flere dager. Du blir tatt på alvor om du ringer til føden med disse symptomene, så ikke vær redd for å "mase" eller være til bry. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...