Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Siden vi har to barn fra før har vi jo det meste av uteklær, så kledde på ham kjeledress, lue, votter og voksitøfler i skinn og gikk bort på lekeplassen. det meste var nedist da, men han fikk prøve dissen og DET var stas det :-) Gliste fra øre til øre og lo og lo. Ble jo ikke store farten da siden han ikke kunne holde seg fast (han er 8 mnd i morgen, dette var sånn babydisse), men du verden som han storkoste seg og jeg måtte jo så klart filme en snutt med mobilen da. Nå gleder jeg meg virkleig til våren og sommeren altså, er så deilig å være masse ute med barn, og i fjord ble det lite slikt pga tungt svangerskap og sutrete nyfødt, men i år, DA skal vi kose oss! ;-)
Mammapudding Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, så gøy:) Gleder meg til sommern jeg også, skal bli moro å være ute å leke med Leah da:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Ååå, så moro!! Nå gleder jeg meg også til sommeren:) Blir artig å leke ute med lillegutt!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Ikke sant? Jeg elsker å være ute masse med barna når det er varmt og fint i været, på solskinnsdagerer vi ofte ute omtrent hele dagen, går bare inn for å gå på do og bære med mat ut, hehe... Er et ekte sommermennske jeg :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Utrolig bra:) Håper jeg kan bli like flink som deg til å være masse ute! Blir deilig med litt varmere dager og når de kan slippe å ha på seg sånne store klær de nesten ikke kan røre seg i;)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det er jo noe helt annet med bleie og t-shorte, hehe... Og plaskebasseng! Jeg er ikke flink å være ute, jeg bare elsker det om sommeren derfor faller det helt naturlig ;-)
Alba44 Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Høres kjempekoselig ut, Alva! Må nok snart teste en lekeplass vi også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå