Gå til innhold

Nå er det ganske spennende her hos meg ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting som kanskje noen her inne kan hjelpe meg med.

Jeg har hatt litt "vondt" eller kanskje rettere sagt murringer eller noe sånt i magen de siste dagene, sånn akkurat der med livmor og eggstokker og sånt. Men ellers så har jeg ingen symptomer på at jeg er gravid, men det hadde jeg ikke med forrige mann heller. Det var min samboer som fant ut at vi var gravide den gangen, jeg var nesten 2 mnd på vei før han tvang meg til en test :)

Så etter dette rotete innlegget her :) så lurer jeg på, kan det hende at jeg er gravid nå? Med tanke på de murringene nederst i magen? Noen som har hatt det slik? Er 1,5 mnd siden jeg tok ut spiralen, og vi har ikke akkurat vært forsiktige for å si det sånn. det blir sånn hopp av i svingen men man kan jo bli gravid da også.

Hmmm, kanskje jeg skulle spandert en test på meg..hmm?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har hatt mensen siden u tok ut spiralen så er det sikkert lurt å spandere på seg en test :o)

Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt mensen, bare noen småblødninger 3 ganger eller noe sånt. Har ikke så lyst til å få opp håpet heller da, for jeg ønsker meg veldig en baby. Redd for at testen skal være negativ liksom.

Skrevet

Ja, jeg får vel det da :) Må bare vente til lønna står på konto, så skal jeg springe ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...