Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hva er kynnere? Hvordan føles det?? Ønsker helst svar fra de som har født før ;-)
BlåklokkaVest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Magen blir helt steinhard. Varierende fra person til person hvor lenge de varer, men har et inntrykk av at mange ligger rundt 30 sek
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Magen blir alltid hard under kynnere. Noen er så svake at jeg nesten ikke kjenner dem, mens andre kan være litt vonde, med litt menslignende smerter i mage og rygg. Men det som kjennetegner kynnere, er at de gir seg eller blir svakere når du forandrer stilling. Det er slik jeg opplever dem iallefall.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Mine gir seg ikke fordet om jeg rører på meg eller forandrer stilling....
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 blir steinhard i magen samt litt småkvalm når de er som værst. strammer seg skikkelig og jeg må stoppe opp og puste. vet at det ikke er rier da jeg har født før men innimellom tror jeg det likevel.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Kynnere er livmoren som strammer seg, den forbereder seg til fødsel....øver på en måte. Det starter tidlig i svangerskapet for noen...mens andre igjen kan det komme etter uke 30. Jeg er tredjegangsfødende, og har alltid fått dem i ca uke 25. De kan være litt ubehagelige, men er ikke farlige. De skal gi seg når du forandrer stilling....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå