linn 80 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei alle dere snille jenter!! ja da har tida mi snart kommet, til att jeg skal over i 2trim.kun 1 dag igjen..helt utrolig å komme over denne tida.) Lykke til alle sammen og håper dere alle følger etter ) må 2008 være babyboom året )
babygullz <3 vilde Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer, hvordan føler du deg? har du noen mage?=)
linn 80 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Takk for det :-) Jeg er i veldig fin form.ikke vært kvalm eller noen andre plager..det eneste er att jeg ikke har lyst på noe særlig mat,men er sulten.) jeg har vel ikke fått noe særlig mage,selv om noen syns det,men er nok litt mage som var der fra før ) har alltid hatt litt "babymage" som vi kaller det ) hvor langt er du på vei da? og har du fått noen mage? Jeg gleder meg veldig til magen kommer for fullt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå