Gå til innhold

11uker og 5dager idag :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere snille jenter!!

 

ja da har tida mi snart kommet, til att jeg skal over i 2trim.kun 1 dag igjen..helt utrolig å komme over denne tida.:o) Lykke til alle sammen og håper dere alle følger etter :o) må 2008 være babyboom året :o)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, hvordan føler du deg? har du noen mage?=)

Skrevet

Takk for det :-)

Jeg er i veldig fin form.ikke vært kvalm eller noen andre plager..det eneste er att jeg ikke har lyst på noe særlig mat,men er sulten.:o)

jeg har vel ikke fått noe særlig mage,selv om noen syns det,men er nok litt mage som var der fra før :o) har alltid hatt litt "babymage" som vi kaller det :o)

hvor langt er du på vei da? og har du fått noen mage? Jeg gleder meg veldig til magen kommer for fullt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...