Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Vondt vondt vondt! Ryggen og bekkenet blir verre for hver dag, i tillegg har jeg mye vondt i magen om jeg gjør annet enn å sitte i ro, en del plagsomme og tunge kynnere og blir kvalm og får vondt i magen av stresset. BF får ikke jobbe, det er ca tre måneders behandlingstid på søknaden vår og selv om vi krysser fingre og tær og evig holder håpet oppe for ett positivt utfall så vet vi så alt for godt at de kan si nei og tvinge min kjære ut av landet! Jeg har gjeld oppetter ørene, sofaen, kredittkortet mitt, skylder BF, skylder bestevenninne og regningene strømmer på. Vet det er min egen fortjeneste men slitsomt er det likevel. Full skjerpings no!! Psykologtimene hjelper nok på, men ingen intensiv terapi før småen er ute! Kanskje like greit. Er allerede bekymret for å føde for tidlig sånn som formen er nå om vi ikke skal øke stresset med å reke opp i ting fra barndommen, jeg vet det er der og det går nok ingen vei med det første, så det får stå på hold. Alt er ett slit, tungt, vondt, surt, vanskelig, komplisert, skummelt, redd. DRITTLEI! Sosialen neste, kanskje bostøtte!?Hater kånekassen, de suger ut det siste av penger og energi som er.... Skal SÅ ha rentefritak!! Puh! Der var det ute, slappe av litt no då kanksje!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå