Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt fertilitetsminitoren på billige.teste.dk. Ble ca 1550 norske kr for fertilitetsminitor, 1 eske med 20 testpinner + 2 vanlige clearblue graviditetstester (denne summen er inkl. frakt og norsk moms). Vet ikke helt eksakt hvor mye det ble enda, da kortet mitt bare ble belastet for ca 1250 kr (den norske momsen er ikke betalt enda, men ble utregnet til å være ca 286 kr)

Så nå gjenstår det å se om jeg får et positivt resultat i neste pp:) Blir spennende å se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ps. må ikke bestille grav.tester i tillegg da. uten dem blir det vel ca 105 kr rimeligere ca. Allikevel en del rimeligere enn å kjøpe i apotek (der koster monitoren 1300,- og strimlene ca 240,- tror jeg)

Skrevet

Ååå så spennende!:) Bestilte den på onsdag jeg, jeg kunne regne med 1-2 ukers leveringstid. Gleder meg til neste pp allerede så jeg får startet å bruke den;) Håper den gjør susen for oss!

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål. Men hva er en fertilitetsmonitor?

klem

Skrevet

Jeg også er kjempespent!! Den vil jo vise flere fruktbarhetsdager enn en eggløsningstest, så vi får håpe at det gjør susen:) Bli spennende dette!

Skrevet

Ja det blir kjempespennende!!:) Krysser fingrene for oss! XXXXX Når skal du begynne å bruke den? Akkurat ferdig med TR nå jeg, så får ikke startet å bruke den før i begynnelsen av mars:( Det er jo kjempebra at det viser flere fruktbare dager, greit å vite når man skal kjøre på;)

Skrevet

Håper jeg rekker å få den i løpet av denne uka eller neste, da rekker jeg akkurat å prøve den i neste pp:) Tjoho!! Håper jo selvfølgelig at jeg slipper å prøve den, men med den aktiviteten vi har hatt denne mnd så tror jeg det er lite sannsynlig:)

Skrevet

Får håpe du slipper å bruke den;) Hvis ikke håper jeg du får den før du får TR. Du får holde meg oppdatert om hva du synes om den;)

Skrevet

Hei så fantastisk, jeg har også bestilt det etter at to av mine venninner ble gravide i løpet av 2pp etter å ha brukt fertilitets monitoren. Det skal visst være et genialt oppfinnelse som også gir resultater. Jeg gleder meg til å begynne å bruke den, men er også litt redd og tenker hva hvis det ikke hjelper meg?

Skrevet

Skjønner du er redd for at det ikke skal hjelpe. det er jeg også! men jeg syns det er verdt et forsøk når det kan øke sjansene mine for å få det til:) syns dette er såååå spennende:)

Hvor bestilte dere fra da jenter?

Skrevet

Jepp:) Det skal jeg gjøre

Skrevet

babyen-min,30: Så gøy å høre at det funket så raskt for dem! Er litt skummelt å tenke på at det kanskje ikke hjelper, men det er jo absolutt verdt et forsøk:) Så vet man at man har sex på de riktige dagene ihvertfall:)

[email protected]: Jeg bestilte fra billigeteste.dk jeg og:) Ganske greit at man får kjøpt testpinnene for under 200 der, da slipper man jo toll:)

Skrevet

Hei jenter, jeg vil ikke bli gledes dreper, men er bare litt skeptisk i og med at jeg har prøvd litt av hvert og det har ikke hjulpet. Men leste nettopp om en på babyverden.no som hadde slitt med å bli gravid i 2 år og hatt diverse utredninger, også fikk hun et tips om fert.monitor og bestilte den ( mens hun stod i køen til kunstig befruktning), og gjett om hun ble gravid på første forsøk:))))

Vet dere, jeg ble så glad når jeg leste det at jeg gråt!!!! Tenk så fantastisk, og det ga meg mye håp. Det skal prøves med full tro om en fantastisk virkning for alle oss. Gleder meg( for første gang på 14 mnd at TR skal komme), slik at jeg kan sette i gang med frisk mot og et lite håp at det klaffer!!

Lykke til til dere andre også.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg bestilte min fra Vitus Apotek, i Norge og den koster kr 1300 + 240 for pinner.

Skrevet

Ok:) Dette blir spennende!! Når skal dere begynne å bruke den da jenter? Jeg tror jeg har ikm i slutten av uke 8 jeg, så da blir det vel å begynne med en gang da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...