Tobarnsmamma!!! Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hallo, godtfolk. Ja, så er jeg inne i IKM-uka. Men er ikke sikker på dagen, forrige gang kom tantefaen tre dager før jeg venta, og så fant jeg ikke EL denne perioden. Men satser på at det er i slutten av uka, nærmere helga. Og i forrige uke var jeg nærmest sikker på at jeg var gravid, masse rare fornemmelser, oppblåsst, vondter og småkvalme. Men nå - ingenting. Søren og. Eneste trøst kan kanskje være at forrige gang jeg var gravid, hadde jeg masse ståk i kroppen da egget festa seg, har jeg skjønt etterpå. Kanskje det kan være det...men tror egentlig ikke på det. Får bare venta på tanta. Prøver kanskje å teste når det nærmer seg helga, får se. Hvem andre har IKM den nærmeste tida?
madisen Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har IKM i dag!! ...men tør ikke å teste, er så redd for å bli skuffet. Har tester hjemme, både billigstrips og vanlig CB. Hadde bestemt meg for å teste i dag tidlig, men feiga ut. Er i 6 pp, 3 etter SA. Har egentlig en god magefølelse på at det kan ha klaffet denne gangen, hadde små blødninger en uke etter EL, kunne passet til festeblødning. Er øm nederst i magen, men puppene er ikke spesielt ømme, ikke mer enn de bruker å være mellom EL og IKM. Tenker bare jeg venter og ser, det er nesten bedre at tr kommer, enn å få en negativ test. Negativ CB digital er de verste; IKKE GRAVID lyser mot en når man håper og drømmer om det motsatte. Synes den er brutal, vil heller tolke svake streker....
Tobarnsmamma!!! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Lykke til! Krysser fingrene for deg. Tanta har i hvert fall ikke kommet ennå, skjønner jeg? Dette kan gå bra, det! Jeg skal også prøve å bare vente og se. Orker i hvert fall ikke begynne å teste mange dager før, Har aldri brukt CB digital, men tror ikke jeg vil invesere i den, heller. Hadde tenkt å kjøpe meg tester i dag, egentlig, men drøyer noen dager. Kanskje kommer tanta i mellomtida. Lykke til igjen!
kristy Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Jeg har IKM ca neste onsdag, er ikke helt sikker på hvornår jeg hadde EL (eller om jeg hadde EL i det hele tatt....), men det har i vertfall ikke manglet på iherdig prøving siste uka :-) Akkurat nå ligger jeg på sofaen og pleier en begynnende forkjølelse, hodepine og frysetokter. Prøver å ikke lete for mye etter symptomer, men det er ikke så lett. Tvi-tvi jenter!
Beth Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Eg også har også IKM snart - ca sundag, etter EL-testen å dømme - så nå sit eg her med ømme pupper og er håpefull igjen. Måtte begge tantefaene halde seg langt vekk!
♥ DAME Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hei Jeg har IKM ca 15 feb. Men jeg føler meg ikke gravid da, så da er jeg nok ikke det. Nå er det bare 7 uker til jeg skal ha egguttak, gleeder meg og kvir meg litt også ) Lykke til jenter )
Dotten Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Oj, så spennende da Tobarnsmamma neste år? Får virkelig håpe du er gravid.... Jeg har ikm ca lørdag, men egentlig ikke store forhåpningene! Ingen symptomer. Men satser sterkt på neste pp (den 20!!), da jeg skal få Pergo! Lykke til alle sammen
mroska Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde IKM i forrige uke. TR i januar var rar og lite til rett tid.Hadde ikke følelsen av å ha TR engang. Har vært småkvalm og og hatt kraftige stikkninger nederst i magen,som om TR skal komme. Har hatt dette i 2 -3 uker nå.Har ikke turt å teste da jeg er redd for skuffelsen,har prøvd å fokusere på andre ting og villet vente å se om TR kommer. Men har bestemt meg for å teste på Torsdag,om testen da er positiv,skal jeg pakke den inn i valentinsgave til min samboer.
mamma-brum Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Hei alle prøvere! Jeg har også IKM denne uka, eller rettere sagt i går. Har ikke turt å teste ennå... Har ikke magefølelse i noen retning, da jeg har tatt feil i flere perioder etter at prosjektet ble startet. Er nå i min 15 pp, så jeg har nesten begynt å miste troen på at vi skal få et 3.barn. Har litt stikninger i underlivet, men det kan like godt være starten på mens. Hvis ikke mensen kommer innen et par dager, må jeg nesten teste! Håper det blir positiv test på alle i de nærmeste månedene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå